فاطمه عادلی

بازیکن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان بازی یک طرفه ای را مقابل ذوب آهن به نمایش گذاشت.

به گزارش ایراسین، این روزها به علت شیوع بیماری کرونا، به دستور وزارت بهداشت کلیه مسابقات و تمرینات ورزشی تعطیل شده است، خبرنگار ما به سراغ فاطمه عادلی بازیکن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان رفته و پیرامون شرایط تیمش و همچنین شیوع بیماری کرونا سئوالاتی نموده که فاطمه عادلی در ابتدا اظهار داشت: شاید عدم تمرین به دلیل شیوع بیماری کرونا، روی آمادگی بازیکنان تیم ها تاثیر منفی بگذارد، اما آن چیزی که بسیار مهم تلقی می شود سلامتی کادرفنی، بازیکنان، مسئولان برگزاری، اصحاب رسانه و ... می باشد، باید صبر کرد و نکات بهداشتی را به طور جدی رعایت کنیم تا شرایط به حالت نرمال برگردد.

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون لیگ برتر بانوان ایران گفت: چهارده هفته از این لیگ گذشته و مسابقات در سطح بالایی برگزار شد، به جزء شهرداری بم که در صدر جدول خودش را از دیگر تیم ها جدا کرده، تیم های دیگر رقابت نزدیکی برای کسب سکو دارند که این نشان از آن دارد که رقابت های جذابی را در طول هفته های گذشته شاهد بودیم.

فاطمه عادلی ادامه داد: اکنون تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در رده چهارم قرار دارد و نسبت به تیم سوم تنها 3 امتیاز کم دارد، باید در چهار بازی آینده تلاش وافری را انجام دهیم تا جایگاه سوم را تصاحب نمائیم.

وی پیرامون دربی فوتبال بانوان اصفهانی بیان داشت:  تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان بازی یک طرفه ای را مقابل ذوب آهن به نمایش گذاشت، توپ و میدان در اختیار ما بود و به راحتی از سد سبزجامگان اصفهانی گذشتیم و توانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان همچنین به دربی آقایان اصفهانی اشاره کرد و افزود: سپاهان در شرایطی پای به مسابقه با ذوب آهن گذاشت که هفته قبلش با حواشی مختلفی پیرامون عدم مصاف با پرسپولیس تهران، دست و پنجه نرم می کرد و بازیکنانش روحیه ای برای شکست شاگردان رادولوویچ نداشتند، تساوی بدترین نتیجه برای تیم امیر قلعه نویی بود چراکه سپاهان از کورس قهرمانی جا ماند. 

فاطمه عادلی در پایان پیرامون استعفای مسعود تابش از راس باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تاکید کرد: بنده در جایگاهی نیستم که در خصوص استعفای آقای تابش اظهار نظر نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =