• ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
  • کد خبر: 5099
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار دوتیم فوتبال سپاهان-ذوب اهن اسفند98

عکس:مجتبی جهان بخش

کاپیتان و هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیرامون عدم لغو لیگ برتر ایران صحبت می کنند.

به گزارش ایراسین، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پس از تساوی تیم خود در دربی اصفهان مقابل ذوب‌آهن گفت: شاهد دو نیمه متفاوت بودیم، نیمه اول ما خیلی خوب بودیم، نمی دانم در نیمه دوم چه اتفاقی رخ داد که از خودم تا بقیه بازیکنان خوب کار نکردیم، با همه حواشی این چند وقت اخیر برای پیروزی وارد میدان شدیم، اما متأسفانه در دقیقه آخر گل تساوی را خوردیم.

وی پیرامون برگزاری بازی‌ها با وجود کرونا اظهار داشت: نزدیک به پنج روز است تمرکز همه تیم به دلیل شیوع ویروس کرونا به هم ریخته است، واقعا من نمی دانم الان باید چه حرفی بزنم، ما تیم بزرگی هستیم و نباید به این مسائل وارد شویم، اما شیوع بیماری کرونا تمرکزمان را بهم ریخته است.

مهدی کیانی ادامه داد: اگر برگزاری بازی‌ها برای هواداران ایجاد خطر می‌کند، برای بازیکنان نیز به همین شکل است، من می‌ترسم الان به خانه بروم، از پنالتی که تقدیم تیم حریف کردم متأسفم و از تمام هواداران و اعضا تیم عذرخواهی می کنم، نمی‌خواهم اشتباهم را توجیه کنم، اما واقعا تمرکز نداریم.

همچنین سروش رفیعی هافبک تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیرامون این بیماری تاکید کرد: از مسئولان  برگزاری چند سوال دارم، دلیل برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران چه بود؟ دلیل اینکه در رسانه‌ها تاکید دارند که در تجمعات حضور پیدا نکنید، چیست؟ آیا ما جزء مردم نیستیم، مگر می‌شود در فوتبال بازیکن دستش به کسی برخورد نکند.

رفیعی ادامه داد: تمام حرف متخصصین این است که در مکان‌های شلوغ حاضر نشوید و ما نیز به تمرکز نیاز داریم، این موضوع  تمرکز را از ما گرفته است، درک می‌کنیم که باید لیگ برگزار شود، اما سوال این است که به چه قیمتی برگزار شود؟ این لیگ چقدر ارزش دارد که جان یک جوان به خطر بیفتد؟

وی  پیرامون دربی اصفهان گفت: در خصوص بازی تنها می توانم  بگویم بازی یک بر یک شد و هر تیم یک امتیاز کسب کرد که البته برای هیچکدام از تیم‌ها فایده نخواهد داشت، معتقد هستم پنالتی که دقایق پایانی به ذوب‌آهن دادیم به دلیل عدم تمرکز بود.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =