دیدار دوتیم فوتبال سپاهان-ذوب اهن اسفند98

عکس:مجتبی جهان بخش

در مجموع ما هم از نظر مالکیت و هم ایجاد موقعیت برتری داشتیم و روی اشتباهات بچه گانه پنالتی به تیم فوتبال ذوب آهن دادیم.

به گزارش ایراسین،امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در کنفرانس خبری پس از دیدار با ذوب آهن با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ما از نظر روحی و روانی تحت فشار بازی لغو شده روز یکشنبه بود، در آن روز از ساعت 14 که وارد لابی هتل شدیم تا الان تیم ما از هر نظر بازیکنانم تحت فشار بودند.

وی ادامه داد: بازیکنانم با وجود همه مشکلات از نظر روحی و روانی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، ذوب آهن تیم بزرگی است، اما امروز بدون موقعیت گل زد و فوتبال ما را تنبیه کرد، وقتی موقعیت‌ها را در نیمه اول گل نکنید و تک به تک ها را نزنید، در ادامه جوابش را دریافت خواهید کرد. در نیمه اول خیلی خوب بودیم، نیمه دوم زیاد خوب نبودیم.

قلعه نویی افزود: در مجموع ما هم از نظر مالکیت و هم ایجاد موقعیت برتری داشتیم و روی اشتباهات بچه گانه پنالتی دادیم، من نمی دانم وقتی بازیکن کار با پای به این سادگی را نمی داند، باید دو امتیاز حساس را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیرامون عملکرد سید محمد حسینی گفت: نه یک تیم و نه یک بازیکن، نمی تواند ۳۰ بازی را یک مدل انجام دهد، حسینی بد نبود ولی او را تعویض کردیم که بازی را تهاجمی تر کنیم، مهاجم خارج نکردیم و می خواستیم بازی را هجومی تر کنیم. در مجموع حسینی بازیکن خوبی است و شاید امروز در حد و اندازه های خودش نبود.

قلعه نویی پیرامون دریافت گل تاکید کرد: به هر حال مگر می شود، فوتبال بدون اشتباه باشد، همانطور که گل می زنید، گل هم می خورید. تیم های بزرگ و بازیکنان دنیا هم اشتباه می کنند. ببخشید مگر پینگ پنگ است، والیبال نیست که بازی با السد را قبول دارم و این بازی را که اشتباه بچه گانه ای کردیم. یک ارسال ۳۰،۴۰ متری وقتی گل می شود، چه می شود کرد. واقعیت فوتبال در زمین است. یک بحث آنالیز داریم و یک بحث اجرا. فکر می کنم دوسه تا از بچه ها خیلی ضعیف بودند.

امیرقلعه نویی در پایان در رابطه با لغو بازی های آسیایی و کمتر شدن فشار بازی های لیگ برتر هم صحبت کرد و با انتقاد از مسئولان دولتی و ورزشی گفت: ببیند ما زیر نظر AFC هستیم. آنها بازی ها را تعطیل کرده اند. یا باید بازی با تماشاچی باشد یا باید تعطیل شود. شما ایتالیا را ببینید، جنوبش بازی با تماشاچی است ولی شمالش تعطیل شده است. هم مسئولان دولتی و هم مسئولان ورزشی باید یک روز جوابگوی این مسائل باشند. الان شما اینجا هستید، من هستم، حداقل ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی هستند. چه کسی باید جوابگو باشد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =