تکسیرا

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: جان انسان‌ها مهمتر از فوتبال است و آرزو می‌کنم مردم دنیا از ویروس کرونا رهایی یابند.

به گزارش ایراسین، میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری قبل از دربی اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: این سومین سال حضورم در اصفهان است که یک سال در ذوب آهن و ۲ سال در تیم فولاد مبارکه سپاهان بودم، دربی اصفهان حس خاصی دارد و از همه شهرآوردها متفاوت‌تر است.

وی ادامه داد: فردا بازی سختی مقابل ذوب آهن پیشرو داریم و تیم ذوب آهن با سرمربی جدید خود تغییراتی در سیستم و نحوه بازی اش داشته است، تیم ذوب آهن بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند در یک لحظه تصمیم گیری‌های فوق العاده‌ای بگیرند.

وی پیرامون تیم ذوب آهن بیان داشت: ما شرایط خوبی داریم که امیدوارم که به مرز آمادگی کامل برای بازی فردا برسیم، ذوب آهن در ضربات ایستگاهی، کرنر و اوت یک مقدار خطرناک‌تر است و ما باید تمرکزمان را معطوف به نقاط قوت حریف کنیم، ارزش تیم ذوب آهن و بازیکنانش را می‌دانیم، اما باید حداکثر توان خود را به کار ببریم. 

تکسیرا درباره اینکه خبر صدور رای بازی با پرسپولیس بر روی روحیه بازیکنان سپاهان تاثیرگذار خواهد بود، گفت: به هر حال این موضوع به روحیات بازیکنان  برمی گردد، اما همه تلاش خود را می‌کنیم که ذهنیت بازیکنان را برای بازی فردا آماده کنیم، ما برای بازی های سخت آماده هستیم و در بازی‌های آسیایی باید یاد بگیریم که تمرکزمان را از دست ندهیم.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: قصد داشتیم بعد از شکست برابر السد قطر جوابی به خودمان و بازیکنان بدهیم، اما نشد با پرسپولیس بازی کنیم، در حال حاضر آماده هستیم و به هدف فکر می‌کنیم و به سمت هدفمان حرکت می‌کنیم، زیرا یکی از اهداف ما این است که در جایگاه بهتری نسبت به پارسال باشیم.

وی در پایان بیان داشت: امیدوارم فردا ما برنده بازی باشیم و تیم ذوب‌آهن هم در آخر فصل جایگاه بهتری کسب کند، به هر حال باشگاه ذوب‌آهن را دوست دارم و فکر می‌کنم بهتر شوند.

انتها/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =