مهدی کیانی

کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما قصد داشتیم مقابل تیم فوتبال پرسپولیس به میدان برویم و اگر این‌طور نبود اصلاً به استادیوم نمی‌رفتیم.

به گزارش ایراسین، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب پیرامون لغو دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت: ما ترسی از پرسپولیس نداشتیم و می‌خواستیم برابر این تیم به میدان برویم، ما قصد داشتیم در این بازی به میدان برویم و اگر این‌طور نبود اصلاً به استادیوم نمی‌رفتیم، البته شب قبل از بازی واقعاً نمی‌دانستیم که قرار است این بازی بدون تماشاگر برگزار شود یا اینکه هواداران می‌توانند به استادیوم بیایند.

وی ادامه داد: حتی بحث بلیت‌فروشی الکترونیکی هم مطرح شد، ولی هر لحظه یک خبر را می‌شنیدیم که این اصلاً خوب نبود.

مهدی کیانی در واکنش به برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه سپاهان به دلیل غیبت چند بازیکن، تمایل نداشت در این بازی به میدان برود، بیان داشت: این موضوع حقیقت ندارد و حرف درآوردن خیلی ساده است قرار بود ساعت ۱۳:۴۵ هتل را به مقصد ورزشگاه ترک کنیم، ولی تعداد زیادی از هواداران سپاهان جلوی تیم ما را گرفتند، بازی با پرسپولیس مثل یک فینال برای ما اهمیت داشت و طبیعتاً دوست داشتیم جلوی هواداران‌مان بازی کنیم، در نهایت به ورزشگاه آمدیم و هدف‌مان هم بازی کردن بود که متأسفانه پرسپولیسی‌ها از ورزشگاه بیرون رفتند، تیم ما تیم کوچکی نیست که با غیبت دو بازیکن نگران شویم.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص گرم کردن  تیمش در راهروی ورزشگاه گفت: ما زمان کافی در اختیار نداشتیم به همین دلیل در رختکن کششی کار کردیم و در راهرو هم دقایقی کار با توپ انجام دادیم تا آماده شویم، خیلی از تیم‌های خارجی هم ممکن است با همین روش گرم کنند، اصلاً شاید ما می‌خواستیم در اتاق گرم کنیم و این موضوع دلیل نمی‌شود که بگوییم قصد بازی کردن نداشتیم. مطرح کردن این حرف‌ها که برخی فیلم‌ها مربوط به روز بازی نبود درست نیست و بهتر است مسئولان همه چیز را به بهترین شکل مورد بررسی قرار دهند.

وی پیرامون نتیجه این دیدار افزود: این یک بازی کوچک نیست و در سرنوست قهرمانی و سرنوشت دیگر تیم‌ها هم تأثیرگذار است، البته پرسپولیسی‌ها می‌گویند بازی باید ۳ بر صفر به سود این تیم اعلام شود، آنها خودشان همه چیز را می‌برند و می‌دوزند، ولی امیدوارم کمیته انضباطی در نهایت بهترین تصمیم ممکن را بگیرد، به نظر من عادلانه‌ترین حکم انجام بازی است.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان با بیان اینکه فوتبال باعث شادی مردم می‌شود خاطر نشان کرد: خواهش می‌کنم که برخی افراد با بعضی اظهارنظرها مردم را به جان هم نیندازند، مردم ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و این فوتبال باعث دلخوشی آنهاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =