• ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
  • کد خبر: 5063
  • readingTime: ۲ دقیقه
امیر قلعه نویی

روز شنبه از تماشاگران سپاهانی خواستم که از فوتبال لذت ببرند و به کسی توهین نکنند.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از لغو دیدار با پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: دیروز (شنبه سوم اسفندماه) از تماشاگران خواستم که از فوتبال لذت ببرند و حتی اگر به من توهین کردند گفتند به کسی توهین نکنید، چون اگر خون از دماغ کسی بیرون بیاید یک عمر شرمنده می‌شویم. اگر حرف دروغی بزنم خدا از من نگذرد.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم از قانون تمکین کنیم، یک بحث است و اینکه میزان رأی مردم است هم یک بحث دیگر که البته الان رأی مردم هم خیلی اهمیت ندارد! ما از دیروز برنامه‌های اردویی‌مان را شروع کردیم و آمادگی انجام این بازی را داشتیم.

قلعه نویی پیرامون صحبت های رئیس سازمان لیگ خاطر نشان کرد: سهیل مهدی گفت بازیکنان سپاهان در اتوبوس لخت شوند و لباس عوض کنند! آقای مهدی الان تیم پشتییانی تیم‌ها چند ساعت قبل از بازی در رختکن لباس‌ها را آماده می‌کنند؛ بنابراین لباس‌ها در اتوبوس نبوده و در رختکن بوده است!

وی در خصوص اینکه هواداران مقابل هتل اجازه خروج تیم را نمی‌دادند، بیان داشت: اول من رفتم و بعد مهدی کیانی به جمع هواداران رفت و خواهش کردیم که اجازه دهند تا از هتل خارج شویم. فیلم‌های مربوط به این مسائل موجود و مشخص است، ما از دیروز در اردو بودیم، اما اتوبوس یک ساعت و نیم مقابل هتل منتظر بود. من و کیانی از هواداران خواهش کردیم که متفرق شوند تا ما از هتل خارج شویم، ولی این کار انجام نشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: با این اوصاف تونلی در مقابل هتل ایجاد شد و ما توانستیم به سرعت به سمت ورزشگاه حرکت کنیم، ما ساعت ۱۶:۱۵ وارد استادیوم شدیم. شما می‌دانید وقتی در آن زمان وارد ورزشگاه می‌شوید، حداقل ۱۰ دقیقه طول می‌کشد تا لباس‌ها عوض شود. تیم ما در ادامه شروع به گرم کردن کرد که فیلم‌های آن هم موجود است.

قلعه‌نویی افزود: از ابتدا به دنبال این بودم که این بازی آرام برگزار شود، حتی در نشست خبری پیش از بازی گفتم به من توهین کنید، ولی به یکدیگر تهمت نزنید و توهین نکنید تا اتفاقات تلخی مثل موضوع سرباز احمدی و فینال جام حذفی رخ ندهد.

وی پیرامون ورود سپاهان به ورزشگاه نقش جهان برای دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: سه چهار دقیقه مانده به ساعت ۱۷ بود که به دوستان گفتم هر وقت پرسپولیسی‌ها آماده شدند ما هم به زمین برویم. وقتی به ما گفتند بحث منافع ملی است و ممکن است میزبانی‌های تیم ملی و باشگاهی در آسیا گرفته شود و برای همین گفتیم هرطور شده وارد زمین می‌شویم، به همه مقدسات قسم ما ساعت ۱۷ تا ۱۷:۰۵ آماده بازی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره نتیجه بازی روز یکشنبه مقابل سرخ پوشان پایتخت افزود: من نمی‌توانم قضاوت کنم و کار من داخل مستطیل سبز است، اعتقاد دارم هرچه قانون می‌گوید و منافع ملی است باید اجرا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =