اتاق بازرگانی ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: روابط تجاری و اقتصادی اتاق بازرگانی ارومیه و استان شمال شرقی عمان افزایش می یابد.

به گزارش ایراسین، قاسم کریمی، ۱۰ اسفند ماه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی ارومیه و استان شمال شرقی عمان که در سالن اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، افزود: با امضای این تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی ارومیه و استان شمال شرقی عمان افزایش می‌یابد که امیدواریم این دیدارها و مراودات در رفاه و منافع مردم هر دو استان تأثیر خوبی بگذارد.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تعداد همکاری، یادداشت‌ها و تفاهم نامه‌های همکاری مداوم، پایدار و بیشتر شود تا مسیر تجارت و توسعه اتاق‌های بازرگانی دو استان آذربایجان غربی و استان شمال شرقی عمان افزایش یابد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه با اشاره به اینکه در ۲روز حضور هیأت فعالین اقتصادی عمان به ارومیه گوشه‌ای از توانمندی‌های ارومیه و آذربایجان غربی معرفی شد، خاطر نشان کرد: با توجه به فرصت کم حضور این هیأت در ارومیه نتوانستیم تمام ظرفیت‌های استان اعم از معدن طلای زرشوران، مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: برای شناساندن کامل آذربایجان غربی دوست داریم روابط خود را هم در سطح دیپلماسی و هم فعالیت اقتصادی دو استان توسعه دهیم.

در ادامه محمد بن ناصر مسکری، رئیس اتاق بازرگانی استان شمال شرقی عمان افزود: برای ادامه همکاری‌ها با آذربایجان غربی از هیئت اقتصادی این استان برای سفر به عمان دعوت می‌کنم.

وی تصریح کرد: در مدت زمان حضور در ارومیه بسیاری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و امکانات موجود در این استان از نزدیک بررسی شد و می‌توان همکاری‌های خوبی با همدیگر داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =