• ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
  • کد خبر: 5017
  • readingTime: ۱ دقیقه
همایش

سومین همایش راهکارهای توسعه فرهنگ صنعتی با حضور مسئولان و کارشناسان در چهار محور سیاست‌گذاری، علمی، تخصصی و ویژه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایراسین، سومین همایش راهکارهای توسعه فرهنگ صنعتی با حضور مسئولان و کارشناسان در چهار محور سیاست‌گذاری، علمی، تخصصی و ویژه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی صبح امروز برگزار شد.

محور سیاست‌گذاری سومین همایش راهکارهای توسعه فرهنگ صنعتی فرهنگی فراتر از صنعت، فرهنگ صنعتی و کشورهای در حال توسعه، فرهنگ صنعتی، توسعه صنعتی، فرهنگ صنعتی و جهانی شدن،فرهنگ صنعتی و اقتصاد، فرهنگ صنعتی و قوانین مورد نیاز، فرهنگ صنعتی و نقش هر یک از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، نقش اقشار مختلف مردم (به ویژه زنان و جوانان) در توسعه فرهنگی صنعتی، صنعت زیست الگو و زیست سازگار بوده است.

همچنین محور ویژه سومین همایش راهکارهای توسعه فرهنگ صنعتی از بخش‌های، فرهنگ صنعتی و اقتصاد مقاومتی، فرهنگ صنعتی و رونق اقتصادی، فرهنگ صنعتی و مدیریت جهادی، تشکیل می شود.

از سخنرانان این همایش می‌توان به قائم‌مقام و معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری، رئیس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران و دبیرکل دبیرخانه پیشبرد علم و فناوری در جهان اسلام اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =