• ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
  • کد خبر: 4899
  • readingTime: ۱ دقیقه
کبدی

انتخابات هیات کبدی استان اصفهان با تساوی کاندیدا به دور دوم کشیده شد.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان اصفهان روز یکشنبه 13 بهمن ماه با حضور دکتر سلطان حسینی و علیرضا امینازاده مدیر و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی به میزبانی تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. برای این انتخابات سید احمد حجازی، حمید شهبازی و محسن معتمدی ثبت نام نموده بودند، احمد حجازی در این انتخابات انصراف داد، از ۱۶ رای مأخوذه در مرحله اول رأی گیری تعداد آرا بصورت مساوی بین دو کاندیدا تقسیم شد تا با پیشنهاد نایب رئیس فدراسیون و توافق نظر اعضا، انتخابات دور دوم هیات کبدی استان اصفهان به زمان دیگری موکول شود.

امینازاده: کبدی باید در سطح استان اصفهان رشد کند

رشته کبدی در استان اصفهان نباید مختص به یک و یا دو شهرستان باشد.

علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: برای توسعه ورزش کبدی در استان اصفهان، باید این رشته را در همه شهرستان ها ترویج داد و نباید مختص به یک یا دو شهرستان باشد، توسعه کبدی در سطح استان باعث می شود که حضوری بیشتر و قدرتمند در سطوح ملی داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم کبدی را در ایران توسعه دهیم باید جایگاه خود را در آسیا ارتقاء دهیم که خوشبختانه این اتفاق افتاده است، در مسابقات جهانی جوانان، تیم ملی ایران به مربیگری رضا کمالی مقدم که یک اصفهانی است به مقام قهرمانی رسید که جای خوشحالی دارد.

علیرضا امینازاده افزود: جا دارد از زحمات چهار ساله احمد حجازی در هیات کبدی تشکر نمایم و اداره کل ورزش و جوانان وظیفه دارد که از کاندیدای منتخب برای توسعه رشته کبدی حمایت کند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان آرزوی موفقیت برای جامعه کبدی استان اصفهان نمود و بیان داشت: جامعه کبدی باید دست به دست هم بدهند تا کبدی استان اصفهان جایگاهش را در کشور بازیابد و در آینده شاهد این باشیم که در تیم های ملی چندین کمالی مقدم و چندین مرضیه عشقی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =