• ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
  • کد خبر: 48800
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتسال

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فولاد زرند ایرانیان را شکست داد.

به گزارش ایراسین، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و فولاد زرند ایرانیان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر امروز (پنجشنبه ۵ بهمن) از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد و با برد ۴ بر ۳ گیتی‌پسند خاتمه یافت.

در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات، سفیدپوشان اصفهانی اختلافی ۱۴ امتیازی با تیم دوم جدول یعنی مس سونگون دارند و این یعنی گیتی‌پسند با کسب ۲ پیروزی دیگر قهرمانی خود را مسجل خواهد کرد؛ قبص ۰ از شروع مسابقه به نظر نمی‌رسید رویارویی با فولادزرند ایرانیان که در رده یازدهم جدول حضور داشت، مشکلی برای گیتی‌زن‌ها ایجاد کند و این سناریو با گل دقیقه اول درخشانی برای گیتی‌پسند محتمل‌تر از قبل شد.

اما در ادامه تیم فولاد موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا نشان دهد گیتی کار ساده‌ای در پیش نخواهد داشت؛ گیتی‌پسندی‌ها با به ثمر رساندن دو گل دیگر اراده خود برای کسب امتیازات کامل را به نمایش گذاشتند، فولاد باز هم توانست اختلاف را کاهش دهد تا نیمه نخست با نتیجه ۳ بر ۲ به سود گیتی‌پسند خاتمه یابد.

در ۲۰ دقیقه دوم پس از دقایق زیادی ایجاد موقعیت بالاخره گیتی‌پسند گل چهارم را به ثمر رساند اما نتوانست از آن به خوبی مراقبت کند و گل سوم را دریافت کرد، در نهایت بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

گل‌ها: محمدحسین درخشانی، مهدی مهدی خانی، مسعود یوسف، کیانوش شیرپور برای گیتی‌پسند - امین نصرالله زاده (۲)، هاشم شیرعلی برای فولاد

اسب گیتی‌پسند برای قهرمانی زین شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =