فولاد تاراز فولاد مبارکه

 معاون مالی اداری و مجامع هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان گفت: افزایش سرمایه فولاد تاراز از ۱۰۵۰۰ میلیارد ریال به ۲۰۰۰۰ میلیارد ریال پذیره‌نویسی تا ۲ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایراسین، رضا صالحی، معاون مالی، اداری و مجامع این هلدینگ، اظهار داشت: برنامه افزایش سرمایه برای برخی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان در دستورکار قرارگرفته که یکی از این شرکت‌ها، شرکت فولاد تاراز چهارمحال است.

وی افزود: در راستای اجرای این برنامه، سرمایه شرکت فولاد تاراز از محل مطالبات و آورده سهامداران، از ۱۰,۵۰۰ میلیارد ریال به ۲۰,۰۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد که از این مبلغ، بالغ بر ۴,۸۸۰ میلیارد ریال از محل آورده نقدی و ۴,۶۰۰ میلیارد ریال نیز از محل مطالبات حال شده سهامداران بوده است.

صالحی تصریح کرد: هدف از انجام این افزایش سرمایه توسعه عملیات تجاری، تقویت بنیه مالی و اعتباری، تأمین مواد اولیه به منظور افزایش ظرفیت تولید، تثبیت و افزایش اعتبار بانکی، اصلاح ساختار مالی و … بوده است.

معاون مالی، اداری و مجامع هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان، خاطرنشان کرد: مجمع شرکت در روز ۲۲ آذرماه برگزار شد و پذیره نویسی تا ۲ اسفندماه ادامه خواهد داشت؛ در این فرایند هر سهامدار به نسبت سهم خود دارای حق تقدم است که با مراجعه به سایت شرکت فولاد تاراز و دریافت گواهینامه حق‌تقدم خرید سهام، می‌تواند نسبت به پرداخت تمام یا قسمتی از حق تقدم تخصیص‌یافته اقدام کرده و در این افزایش سرمایه شرکت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =