• ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
  • کد خبر: 4852
  • readingTime: ۱ دقیقه
شایان مصلح

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان معتقد است تیمش با بدشانسی نتوانسته ماشین سازی تبریز را از پیشروی بردارد.

به گزارش ایراسین، شایان مصلح مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیرامون تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: در این دیدار ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و با اینکه مستحق پیروزی بودیم، اما با بدشانسی از رسیدن به سه امتیاز باز ماندیم.

وی با بیان اینکه هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود گفت: فرقی ندارد که در خانه یا خارج از خانه بازی کند، ما دنبال پیروزی بودیم، اما فرصت‌های خوبی را یکی پس از دیگری از دست دادیم که در نهایت منجر به از دست دادن دو امتیاز شد، در این شرایط که رقابت بین مدعیان نزدیک و فشرده است، امتیاز از دست دادن آزاردهنده می باشد و باید این تساوی را خیلی زود جبران نمائیم.

مصلح در خصوص بازی خود در برابر نماینده تبریز بیان داشت: این برای اولین بار بود که به‌عنوان مدافع وسط بازی کردم، خوشبختانه در این بازی با تلاش دیگر بازیکنان گلی دریافت نکردیم و کادر فنی هم از عملکرد بنده راضی بودند.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون طلب خود از تیم سابقش یعنی پرسپولیس تهران خاطر نشان کرد: متأسفانه هنوز طلبم را دریافت نکرده‌ام و به رسم ادب هم اقدامی در مورد شکایت انجام ندادم، آقای انصاری‌فرد قول داده بود که طلبم را در شهریور ماه بدهد، اما پنج ماه از این صحبت گذشته است، امیدوارم که در نهایت طلب بنده را بدهند.

وی در پایان در مورد پیش بینی قهرمانی سپاهان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما هدفی جز قهرمانی نداریم، ولی پیش‌بینی خیلی سخت است، امسال بر خلاف سال‌های گذشته فقط یکی دو تیم مدعی نیستند و حتی صنعت نفت هم تا الان پا به پای دیگر مدعیان جلو آمده است، بیش از چهار تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =