لاستیک

مدیر پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از رونمایی قرارداد تحقیقاتی پژوهش و توسعه فناوری بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین معدنی در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد خبر داد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، عباس جعفری مدیر پژوهش ایمپاسکو در این باره توضیح داد: واحد پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در راستای بومی سازی فرآیندها و تجهیزات و در جهت ماموریت شرکت در خصوص حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی و استفاده اقتصادی از باطله‌ها و پسماندهای معدن‌کاری اقداماتی در دستور کار دارد.

وی افزود: از همین باب پس از امکان سنجی‌های اولیه مقدمات انعقاد قرارداد تحقیقاتی با عنوان پژوهش و توسعه فناوری بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین معدنی در مقیاس نیمه صنعتی میان شرکت با دانشگاه اصفهان فراهم شده است.

جعفری تصریح کرد: تکنولوژی مربوط به فرآیند بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین تنها در اختیار تعداد معدودی از کشورهای دنیاست و با انجام این پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز به یکی از صاحبان این فناوری تبدیل شده است.

مدیر پژوهش ایمپاسکو در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و قرارداد در نظر گرفته شده، این پژوهش به عنوان یکی از پروژه‌های منتخب در زمینه بومی سازی در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به امضا خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =