• ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
  • کد خبر: 4805
  • readingTime: ۱ دقیقه
پایگاه خبری ایراسین

شرکتی فناور مستقر در شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان با اجرای بیش از 100 طرح فولادی یکی از تامین کنندگان برتر صنعت فولاد کشور شناخته شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، حجم فعالیت‌های این شرکت فناور در حدود 25 فعالیت علمی در این شهرک در تمام واحدهای صنعت فولاد شامل واگن برگردان، ‏انباشت و برداشت‏، گندله‌سازی، ‏احیاء‌ مستقیم، فولادسازی و ریخـته‌گری، نورد گرم و نورد سرد در قالب بیش از ۱۰۰ طرح به ارزش 1500 میلیارد ریال است.

این شرکت در تامین قطعات کلیدی و اجرای طرح های فولادی به طـور پیوسـته در صنعت فولاد کشور از جمـله فولاد مـبارکه اصـفهان، ذوب آهن اصفهان، فولادسازی و ریخته‌گری مداوم سبا، فولاد هرمزگان، گروه ملی صنعت فولاد اهواز و فولاد آلیاژی ایران گام های مهمی برداشته است.

شرکت دژپاد صنعت سازه در اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد شرکت دژپاد صنعت سازه بعنوان یکی از تامین‌کنندگان برگزیده شرکت‌ فولاد آلیاژی ایران انتخاب و از خدمات این واحد فناور قدردانی شد.

شرکت دژپاد صنعت سازه از سال 1374 در زمـینه‌های مکانیک و سیالات، ‏برق و ابزار دقیق و اتوماسـیون، ساختمانی و اسکلت فلزی در محدوده طراحـی،‌ ساخت، نصب و راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری و بهره‌برداری مشغول به فعالیت است

انتها/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =