ورق خودرو

برای سومین ماه پیاپی در سال ۱۴۰۲ میزان سرباره در حوضچه مذاب شرکت ورق‌خودرو چهارمحال بختیاری کاهش یافت.

به گزارش ایراسین، فردین علیمیرزایی، مدیر تولید شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: میزان بالای سرباره در شرکت‌های فولادی همواره موجب تحمیل زیان قابل‌توجهی به این شرکت‌ها می‌شود و کاهش سرباره از دغدغه‌های مهم و اساسی شرکت‌ها به‌ویژه مجموعه‌های فولادی است.

وی افزود: در راستای کاهش حداکثری سرباره با تلاش کارکنان، میزان سرباره مذاب حوضچه این شرکت به ۷۶.۷ درصد از شارژ حوضچه و به‌طور متوسط حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ کیلوگرم سرباره به ازای هر تن فولاد مذاب کاهش یافته است.

مدیر تولید شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه میزان بالای سرباره در شرکت‌های فولادی همواره موجب تحمیل زیان قابل‌توجهی می‌شود و کاهش سرباره از دغدغه‌های مهم و اساسی شرکت‌ها به‌ویژه مجموعه‌های فولادی است.

وی با بیان اینکه شرکت ورق‌خودرو هزینه چشم‌گیری بابت ایجاد سرباره حوضچه مذاب متحمل می‌شد، گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و نصب تجهیزات لازم موفق شدیم که میزان سرباره را به کمتر از ۱۰ درصد برسانیم.

به گفته علیمیرزایی این طرح در قالب کارگروه پروژه‌های کاهش هزینه شکل گرفت و پس از مطالعات اولیه، تهیه طرح و نقشه مهندسی توسط تیم کارشناسی داخلی صورت پذیرفت و با استفاده از ظرفیت‌های موجود کلیه مراحل شامل طراحی، ساخت و راه‌اندازی پروژه در کمتر از یک ماه با موفقیت به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =