• ۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
  • کد خبر: 47674
  • readingTime: ۱ دقیقه
لیونل مسی

یک کارآفرین با اصلیتی ایرانی فاش کرده با حضور لیونل مسی در منطقه‌ای که او زندگی می‌کند، ۲۵ میلیون دلار به ارزش خانه‌اش اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، لیونل مسی با ورود به آمریکا نه تنها سطح تیم تیمش را بالا برده بلکه سطح منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کند را نیز بالاتر برده است. این اسطوره آرژانتینی در اوایل سال جاری پاری‌سن‌ژرمن را ترک کرد و به اینترمیامی آمد و ناگهان طوفانی در MLS به پا کرد. سلبریتی‌ها از سراسر آمریکا برای دیدن مسی در ورزشگاه‌ها حاضر شدند و قیمت بلیت و پیراهن‌های اینترمیامی به دلیل استقبال بی‌نظیر هواداران سر به فلک گذاشت.

حالا اما در تازه‌ترین خبر، قیمت املاکی که در همسایگی خانه مسی هستند نیز افزایش چشمگیری داشته است. به گفته پاتریک بت دیوید که کارآفرین ایرانی دارای اصالت ارمنی-آشوری است و در فلوریدا ساکن است، قیمت ملکش که در همسایگی مسی است ۲۵ میلیون دلار گرانتر شده. مسی در ماه سپتامبر خانه‌ای ۱۰ میلیون دلاری در فورت لادردیل خرید و با برخی از ثروتمندترین ساکنان فلوریدا همسایه شد. این منطقه حفاظت شده در جزیره واقع است و امنیت بالایی دارد، هرچند به گفته بت دیوید مردم برای دیدن خانه مسی و احتمال دیدن خودش در ساحل، با قایق دائما به آن اطراف می‌آیند و پرسه می‌زنند.

خانه لوکس مسی ده اتاق خواب، نه حمام، استخر، اسپا، سالن ورزشی و سوئیت VIP دارد و در زمینی به مساحت ۹۷۵ مترمربع واقع است. مسی با خرید این خانه سود هنگفتی به جیب همسایه‌هایش رساند.

سود بزرگ لیونل مسی به همسایه ایرانی

سود بزرگ لیونل مسی به همسایه ایرانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =