والیبال سپاهان

دختران بلندقامت سپاهان در هشتمین هفته لیگ‌برتر نیم‌فصل را با برد شروع کرده و نتیجه دور رفت با پیکان را در خانه تکرار کردند.

به گزارش ایراسین، تیم والیبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در سالن شهید میثمی میزبان پیکان تهران بود که طلایی‌پوشان مهمان را با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۷ شکست دادند.

در این دیدار ابتدا طلایی‌پوشان کار را با برتری قاطع و اختلاف ۵ امتیازی شروع کردند. میزبان تهرانی آرام آرام فاصله امتیازات را جبران کرده و توانست ۱۵ بر ۱۳ پیش بیفتد، اما طلایی‌ها با دو تعویض روند بازی را به سود خود برگردانده و ۲۵ بر ۱۹ پیروز ست نخست شدند.

دست دوم برای خودروسازان بهتر شروع شد و توانستند پا به پای میزبان پیش بیایند. با چند خطای فردی طلایی‌ها، در امتیاز ۲۱ جلو افتادند ولی سپاهان با تکیه بر هماهنگی و توپ‌گیری‌های خوب در ۲۴ کار را به تساوی رساند و ۲۶ بر ۲۴ پیروز دومین ست بازی شد.

در ادامه سومین ست بازی با برتری طلایی‌پوشان آغاز شد و با ۴ امتیاز فاصله حریم امنی ایجاد کردند. برتری سپاهان در این ست ادامه دار بود توانستند با حساب ۲۵ بر ۱۷ فاتح این ست و دیدار شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =