• ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
  • کد خبر: 47267
  • readingTime: ۱ دقیقه
نیلوفر اردلان

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: امروز نیمه اول بازیکنان ما کمی آشفته بودند و فکر می‌کنم اسیر جو ونام بزرگ سیرجان بودند، با توجه به بضاعت این تیم و شرایطی که سیرجان این فصل برای تیم خود به وجود آورده است، انتظار می‌رفت که یک تیم پرقدرت و پرمهره جلوی تیم ما قرار بگیرد، متاسفانه دیر به بازی برگشتیم.

به گزارش ایراسین، نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در مقابل شهرداری سیرجان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهارداشت: در ابتدا از تمامی عوامل اجرایی این بازی تشکر می‌کنم، من فکر می‌کنم یک راهی را برای بانوان در حال باز کردن هستیم و واقعا جای تقدیر دارد. به بچه‌های تیم خودم و تیم خوب سیرجان نیز خسته نباشید، می‌گویم.

وی افزود: امروز نیمه اول بازیکنان ما کمی آشفته بودند و فکر می‌کنم اسیر جو و نام بزرگ سیرجان بودند، با توجه به بضاعت این تیم و شرایطی که سیرجان این فصل برای تیم خود به وجود آورده است، انتظار می‌رفت که یک تیم پرقدرت و پرمهره جلوی تیم ما قرار بگیرد. متاسفانه دیر به بازی برگشتیم و البته خوشبختانه توانستیم دقایقی از بازی مدیریت را در دست بگیریم، حتی می توانستیم به گل هم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: این بازی، بازی تک موقعیت‌ها بود و تیم سیرجان با توجه به تجربه‌ای که بازیکنانش داشت از موقعیت‌ها استفاده کردند. در مجموع میانگین سنی تیم ما بسیار پایین است.

وی تصریح کرد: ما تیم را با توجه به شرایط ابتدای فصل و سیاست‌گذاری باشگاه بستیم، برنامه‌ریزی بلند مدت ۵ ساله‌ای که برای تیم در نظر گرفتیم، بازیکنانی را به میدان فرستادیم که سال گذشته روی نیمکت سپاهان بودند و برگ برنده ما استفاده از این بازیکنان بود که در اولین بار نقش جهان بازی کردند.

اردلان در خصوص داوری گفت: گل دوم را از روی خطای واضحی که رخ داد و گرفته نشد در دقیقه ۹۷ دریافت کردیم، تیم ما در شرایط حمله بود و توپ پشت دفاع ما افتاد و موقعیت نصیب آن‌ها شد و در این شرایط ۱ بر صفر با ۲ بر صفر خیلی فرقی برای ما نداشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه توانستم به یک‌سری از بازیکنان فرصت بازی کردن بدهم که اولین بازی آن‌ها بود، آن‌ها آینده تیم سپاهان هستند، به تیم خوب سیرجان و خانم ایراندوست تبریک می‌گویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =