• ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
  • کد خبر: 47102
  • readingTime: ۲ دقیقه
امید نورافکن

امید نورافکن با پشت سر گذاشتن روزهای سخت آماده بازگشت به ترکیب سپاهان و بازپس‌گیری جایگاهش در لیگ برتر است.

به گزارش ایراسین، امید نورافکن پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر با کشیدگی شدید از ناحیه رباط پا (۸۰ درصد کشیدگی و نزدیک به پارگی) مواجه شد و چالش بزرگی برای مورایس و همینطور کادر فنی تیم ملی ایجاد کرد. اما حالا هر چه روزها از پی هم عبور می‌کنند، شوق بازگشت امید نورافکن به مسابقات حساس و تعیین‌کننده هم بیشتر می‌شود.

نورافکن حالا بخش عمده‌ای از دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته است. او چند هفته‌ای می‌شود که نرم‌دوی را آغاز کرده، اما همچنان برای اضافه شدن به تمرینات گروهی پرفشار به زمان کوتاهی نیاز دارد و انتظار می‌رود طی دو سه هفته آینده شرایط برای اضافه شدن او به تمرینات گروهی مهیا شود. با این وصف حتی این شانس را دارد که در چند بازی آخر سپاهان تا پیش از نیم فصل در لیست تیم قرار بگیرد، اما اینکه مورایس ریسک بازی دادن به او را پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی طولانی مدت به جان بخرد، موضوعی است که سرمربی پرتغالی سپاهان درباره آن تصمیم می‌گیرد. اگر نورافکن شانس بازی در ترکیب سپاهان را پیدا کند، بی‌شک امیر قلعه‌نویی هم با نگاه ویژه‌ای نمایش او را برای اضافه کردنش به لیست تیم ملی زیر نظر خواهد گرفت.

پیش از شروع مسابقات مسئولان باشگاه سپاهان که در جریان مصدومیت طولانی‌مدت این بازیکن قرار داشتند، او را از لیست خارج کردند تا در پنجره زمستانی با پایان مصدومیت بار دیگر این بازیکن به لیست اضافه شود. این موضوعی بود که چند هفته پیش از سوی نورافکن رسانه‌ای شد. سپاهان پیش از پایان پنجره تابستانی با خارج کردن نام علی‌نژاد و محمدرضا حسینی لیست خود را خالی کرده بود، اما حتی بدون در نظر گرفتن این موارد، با جدایی نیلسون جونیور زمینه برای بازگرداندن نام نورافکن به لیست فراهم شده است. در واقع جدایی ناگهانی نیلسون تلاشی بود برای برطرف کردن مشکل سقف بودجه و اضافه کردن نام نورافکن. نیکفر جانشین ساکت نیز در اولین مصاحبه خود از توافق با امید نورافکن و امضا با این بازیکن شب قبل از مصاف سپاهان با مس رفسنجان خبر داد. در حال حاضر نیز نام نورافکن از طریق باشگاه سپاهان به سامانه سازمان لیگ اضافه شده و آنها در انتظار صدور کارت بازی این بازیکن هستند که به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

آنچه مسلم است امید نورافکن که در فصل گذشته یکی از شاخص‌ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران بود و با بی‌مهری کارلوس کی‌روش به جام جهانی ۲۰۲۲ برده نشد، روزهای دشوار و خسته‌کننده را پشت سر گذاشته است. او که همواره با شور و شوق خاصی فوتبال بازی می‌‎کند و این اشتیاق در حرکات او ملموس است، حتی اگر شانس بازی در هفته‌های پایانی منتهی به جام ملت‌های آسیا و حضور در این رقابت‌ها را پیدا نکند، آماده است تا در شروع دوباره رقابت‌های باشگاهی که با بازگشت سریع سپاهان به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و همینطور آغاز دوباره حساسیت لیگ برتر همراه می‌شود، مهره‌ای باشد که در مقایسه با نیمه اول فصل، به افزایش قدرت تیم مورایس در فاز دفاعی و هجومی کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =