• ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
  • کد خبر: 4709
  • readingTime: ۲ دقیقه
احمدرضا طالبیان

قایقران های تیم ملی بزرگسالان آبهای آرام با هدف برپایی اردوی آمادگی در منطقه آزاد قشم حضور دارند.

به گزارش ایراسین، تمرینات تیم ملی آبهای آرام با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در جزیره قشم دنبال می شود، پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان، احمدرضا طالبیان از استان اصفهان، امید احمدی از زنجان، امین بوداغی از مازندران و پوریا شریفی از تهران در بخش کایاک، عادل مجللی از گلستان و علی اجاقی از کرمانشاه در بخش کانوکانادایی و اسلام جاهدی از هرمزگان و مسعود قیصری از تهران در بخش پاراکانو ترکیب تیم ملی آبهای آرام را در این اردو تشکیل می دهند. خبرنگار ما مصاحبه ای با احمدرضا طالبیان کایاک سوار ملی پوش استان اصفهان انجام داده که در ذیل می خوانیم:

احمدرضا طالبیان در ابتدا خود را معرفی نمود و اظهار داشت: متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۸ می باشم که از همان کودکی با توجه به اینکه برادرانم قایقران بودند، به سمت این رشته علاقه مند شدم.

وی ادامه داد: قایقرانی را از سال ۱۳۷۹ در اصفهان و تمرینات رشته کایاک را از سال ۱۳۸۰ شروع کردم و چهار سال تمرین در رودخانه زاینده رود اصفهان داشتم، در بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به صورت رسمی عضو تیم ملی جوانان شدم و پس از ۲ سال در تیم ملی جوانان به عضویت تیم ملی بزرگسالان بخش کایاک در آمدم.

قایقران ملی پوش اصفهانی به افتخارآفرینی خود در سطح بین المللی اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون ۲۱ مدال قهرمانی آسیا کسب نمودم که از این تعداد 11 مدال طلا بود و مهمترین های آنها ۴ مدال بازی‌های آسیایی بوده که یک طلا و دو برنز و یک نقره را به دست آوردم و یک بار هم مجوز حضور در المپیک را کسب نمودم.

وی پیرامون اردوی تیم ملی در جزیره قشم گفت: دو اردوی آمادگی در این جزیره داریم که اولین اردو 9 دی ماه آغاز شده و تا 9 بهمن 98 ادامه دارد و دومین اردو نیز 13 بهمن آغاز خواهد شد و نزدیک دو الی سه هفته ادامه می یابد، خداراشکر با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه تمرینات خوبی را سپری می کنیم و امیدواریم که این شرایط مطلوب در انتخابی المپیک به ما کمک کند.

کایاک سوار اصفهانی به برگزاری مسابقات پیشرو تیم ملی قایقرانی اشاره و خاطر نشان کرد: مسابقات کسب سهمیه المپیک را از ۴ تا ۷ فروردین ماه سال 1399 در کشور تایلند داریم، تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک انجام می دهیم و به امید خدا بتوانیم بهتر از سال‌های قبل نتایج خوبی کسب نمائیم.

طالبیان در پایان بیان داشت: در مسابقات انتخابی برای المپیک توکیو شرایط خیلی متفاوت‌تر از سال‌های قبل است، زیرا تعداد سهمیه‌ها کم شده و تنها یک قایق سوار آسیایی می تواند در هر بخش مجوز حضور در المپیک را کسب نماید و این موضوع شرایط را خود بخود سخت کرده ، هرچند ما نیز تمرینات خود را بیشتر و پر فشارتر انجام می‌دهیم تا نتایج خوبی برایمان رقم بخورد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =