منوچهر نیک‌فر

رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: با وجود اینکه رسانه‌ها عنوان می‌کنند باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نقل و انتقالات فوتبالی زیاد هزینه کرده باید گفت که اینگونه نیست.

به گزارش ایراسین، منوچهر نیک‌فر رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: ما نسبت به استقلال، پرسپولیس و تراکتور هزینه خیلی کمتری در نقل و انتقالات فوتبالی داشتیم که اسناد آن هم در فدراسیون موجود است، اگر فقط پول مربیان‌ خارجی که استقلال و پرسپولیس می‌آورند را درنظر بگیرید معادل نصف تیم ما است.

وی ادامه داد: نقل و انتقالات را براساس نظر سرمربی تیم پیش بردیم، به جز یک مورد که دانیال اسماعیلی‌فر بود و نتوانستیم رضایتنامه وی را از ذوب‌آهن دریافت کنیم، بقیه موارد را طبق نظر امیر قلعه نویی توانستیم انجام بدهیم، هدفمان قهرمان شدن است اما به هر حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست،اکنون هم سپاهان در وضعیت خوبی قرار دارد.

منوچهر نیک‌فر پیرامون اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال مذاکراتی را برای حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی داشته، بیان داشت: در این مورد با ما صبحت رسمی نشده اما امیدواریم که قلعه‌نویی در سپاهان بماند و بتوانیم با او به اهداف باشگاه برسیم، در رسانه ها مطرح شده که وی به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی می باشد، اما ما دوست داریم قلعه‌نویی در سپاهان بماند.

رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون هواداران طلایی گفت: ضمن تشکر از حمایت هواداران که همیشه پشتیبان و نگران سپاهان بوده‌اند، از آنها می‌خواهم تیم را حمایت کنند، کادرفنی، بازیکنان و تیم مدیریتی همه در تلاش هستند تا بتوانیم در کنار هم به موفقیت برسیم، ان‌شاءالله هواداران هم در ادامه فصل هم حمایت کنند تا بتوانیم به عنوان قهرمانی دست یابیم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =