جشنواره عکس معدن

اولین جشنواره ملی عکس معدن ایران از ۶ تا ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، خانه معدن ایران به عنوان فراگیرترین تشکل معدنی در بخش خصوصی ایران، حامی و برگزار کننده نخستین جشنواره ملی عکس معدن خواهد بود. این جشنواره با هدف نشان دادن ظرفیت ها و چالش های پیش رو در راستای چشم انداز معادن ایران در سال ۲۰۳۰ و توسعه پایدار معادن از منظر فرهنگی و هنری برگزار می شود.

سعید عامری، دبیر این جشنواره، با اعلام خبر انتشار فراخوان جشنواره، گفت: با هماهنگی و تایید شورای سیاست گذاری تصمیم به انتشار و برگزاری جشنواره گرفته شد.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش عکس مستند (تک عکس و مجموعه) و بخش خلاقانه (فوتو مونتاژ) برگزار می شود. عکاسان برای دریافت فراخوان، ارسال عکس و اطلاعات بیشتر می توانند به سایت جشنواره به آدرس www.madanpix.ir مراجعه کنند. اولین جشنواره ملی عکس معدن ایران در بستر سایت www.۱pix.ir اجرا می شود.

ساعد نیکذات، ساتیار امامی و آرش حمیدی به عنوان داوران و محمدرضا بهرامن به عنوان داور کارشناس این جشنواره هستند.

ساعد نیکذات، متولد ۱۳۴۲ در بوشهر، رئیس انجمن عکاسان ایران تا سال ۱۳۹۲، عضو انجمن فیلمبرداران ایران و مدرس دوره عکاسی و فیلمبرداری در دانشگاه ها است.

ساتیار امامی، متولد ۱۳۵۴ در بندر گز، عکاسی خبری و مستند ساز، دبیر عکس اسبق روزنامه های کارگزاران، همشهری، جام جم و مدیر سایت گیتی ایمیج است.

آرش حمیدی، متولد ۱۳۶۲ در بیرجند، مدرس و کارشناس ارشد پژوهش هنر، داور و برگزیده جشنواره های داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

دبیر جشنواره از نگاه مثبت مجموعه خانه معدن ایران به عنوان یک تشکل خصوصی حامی فرهنگ و هنر از فعالیتها و مدیریت این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدعابدینی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    باعرض سلام وخسته نباشیدچگونه میتوانم در مسابقه عکس صنعت شرکت کنم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =