نمای کلی فولاد مبارکه

رئیس بهبود عملکرد و برنامه‌ریزی آموزش فولادمبارکه گفت: در راستای توسعه فردی، بهبود عملکرد و هدایت و مربیگری کارکنان فولادمبارکه امکان ثبت وقایع عملکردی در سامانه IS-SUITE فراهم شد.

به گزارش ایراسین، رئیس بهبود عملکرد و برنامه‌ریزی آموزش فولادمبارکه با اعلام این خبر گفت: کارکنان در همه سازمان‌ها نقش اساسی در تحقق اهداف ایفا می‌کنند. این اهداف زمانی تحقق می‌یابد که تمام اعضای سازمان از نقش خود آگاه باشند. فرایند مدیریت عملکرد رویکردی مؤثر در ایجاد بینش صحیح نسبت به نقش افراد در مأموریت سازمان است. جاری‌سازی صحیح این فرایند می‌تواند به بهبود و تعالی سایر فرایندهای مدیریت منابع انسانی ازجمله جذب و استخدام، آموزش، جبران خدمت و تعیین مسیر پیشرفت شغلی کمک کند.

مهدی دهقان با بیان اینکه مدیران و رؤسا به‌عنوان راهبران فرایند مدیریت عملکرد می‌توانند با مستندسازی عملکرد فرد، هدایت، مربیگری و تشویق او در مسیر بهبود عملکرد، تحقق مأموریت اصلی این فرایند را تسهیل کنند گفت: فرم ثبت وقایع حساس عملکردی به‌عنوان ابزاری مؤثر در ثبت و ارائه بازخورد عملکردی مثبت و یا نیازمند بهبود در شرکت فولاد مبارکه استقرار یافته و در اختیار مدیران، رؤسا و سرپرستان قرار گرفته است.

در همین زمینه، کارشناس بهبود عملکرد و برنامه‌ریزی آموزش فولادمبارکه نیز افزود: یکی از مراحل مهم در مدیریت عملکرد کارکنان، ثبت وقایع حساس عملکردی است. در این رویکرد، وقایع حساس یا تأثیرگذار که مشخص‌کننده عملکرد بالا یا قابل‌بهبود کارمند در برخی از وظایف محوله است ثبت می‌شود و مبنای ارزیابی عملکرد پایان دوره قرار می‌گیرد. بدین منظور لازم است مسئول مستقیم جهت مشاهده و ثبت رفتار مثبت و یا قابل‌بهبوددر فرد موردنظر اقدام کند.

سمیرا فتاحیان تصریح کرد: سیستم ثبت وقایع حساس عملکردی در شرکت فولاد مبارکه با هدف شناسایی مستمر نقاط قوت و قابل‌بهبود کارکنان، تدوین برنامه آموزشی و توسعه فردی، ارائه بازخوردهای انگیزشی متناسب با عملکرد، کاهش خطاهای ارزیابی و عادلانه‌تر ساختن فرایند ارزیابی عملکرد استقرار یافته و فرم‌های مربوط به آن در بستر EIS از نیمه دوم سال جاری در اختیار مسئولین ارزیابی قرار گرفته است.

۱-مسیر دسترسی به فرم:

به‌منظور دسترسی به فرم وقایع حساس عملکردی مطابق شکل ۱ مسیر دسترسی را دنبال نمایید:

سیستم یکپارچه EIS ← حوزه مدیریت سرمایه انسانی ← مدیریت عملکرد کارکنان ← گروه مسئولین عملکرد کارکنان ← مدیریت اجرای ارزیابی‌ها ← وقایع حساس عملکردی کارکنان (باهدف مربیگری)

۲-راهنمای ثبت اطلاعات در فرم:

۱-۲- مسئول ارزیابی می‌تواند به‌منظور انتخاب فرد موردنظر در فهرست کارکنان تحت مجموعه خود، بر اساس شماره پرسنلی و تیم محل سازمانی فرد جست‌وجو نماید.

۲-۲- پس از انتخاب فرد موردنظر مسئول ارزیابی باید از میان شاخص‌های ارزیابی مربوط به پست فرد، شاخص مرتبط با وقایع حساس موردنظر را انتخاب کند.

۳-۲- در این مرحله مسئول ارزیابی می‌تواند شرح رویداد را بدون محدودیت کاراکتر ثبت کند؛ همچنین در این مرحله تاریخ رویداد، ماهیت رفتار (مثبت/ قابل‌بهبود) و قابلیت نمایش آن برای فرد پس از ثبت را مشخص سازد.

۴-۲- ثبت نیاز آموزشی متناسب با رویداد ثبت‌شده، از دیگر امکانات این فرم است که در آینده نزدیک فعال می‌گردد. بدین منظور امکان مشاهده کارنامه آموزشی فرد برای مسئول ارزیابی وجود دارد.

فراهم شدن امکان ثبت وقایع حساس عملکردی در IS-SUITE

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =