• ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
  • کد خبر: 46130
  • readingTime: ۱ دقیقه
هوشمندسازی معادن

شرکت سرمایه گذاری خصوصی Menar، گروه مخابراتی MTN و غول فناوری هوآوی بار دیگر با یکدیگر متحد شده اند تا فناوری نسل پنجم (۵G) را به معدن تازه توسعه یافته در Mpumalanga بیاورند.

به گزارش ایراسین به نقل از خانه معدن ایران، امضای یادداشت تفاهم (MoU) در این هفته، بحث‌های بیشتری را در مورد پروژه نصب اتصال 5G بالقوه سه فاز در محوطه معدن و گودال، علاوه بر سایرین، شرکت تابعه منار، کولی گوگولتو، Canyon Coal باز می‌کند.

این تفاهم نامه نماد تلاش شرکت برای پذیرش فناوری در سراسر عملیات خود است. ما می خواهیم در خط مقدم نوآوری در معدن باشیم و این مشارکت گامی جسورانه به سوی آینده ای است که در آن فناوری و اتصال چشم انداز معدن را دوباره تعریف می کند.

این معدن که انتظار می‌رود تولید آن در اوایل سال 2024 آغاز شود، دومین عملیات تحت حمایت منار است که با MTN و هواوی برای پذیرش فناوری 5G همکاری می‌کند.

در دسامبر سال 2022، معدن Canyon Coal’s Phalanndwa نیز در Mpumalanga، با طرفین توافقنامه ای امضا کرد که در آن تیم پیشرفت هایی را در ارتباطات، ایمنی و نظارت در زمان واقعی گزارش کرد.

از طریق MTN، هدف این عملیات افزایش ارتباطات در محل کار ، تضمین ایمنی و رفاه مردم و کارایی عملیاتی است، در حالی که زیرساخت‌های فن‌آوری هواوی به عنوان ستون فقرات عمل می‌کند و می‌تواند معدن را قادر سازد تا از راه‌حل‌های پیشرفته برای هدایت بهره‌وری و شیوه‌های پایدار در عملیات بهره‌برداری استفاده کند.

فناوری 5G به طور فزاینده ای در آفریقای جنوبی در حال استفاده است. در MTN، ما هیجان زده هستیم که با استفاده از شبکه و سیستم های کلاس جهانی خود برای ارتقاء رشد و پایداری مشتریان سازمانی خود نقشی پیشرو در این فضا ایفا می کنیم."

"سرمایه گذاری جسورانه ما روی شبکه، MTN را در موقعیت بهتری برای ارائه اتصالات پیشرفته، سریع تر و بدون درز به مشتریان خود قرار می دهد. این مشارکت باعث می شود که همه طرف های درگیر از مزایای بهترین شبکه ما بهره ببرند."

مدیر حساب Huawei MTN KAD جیسون شائو به این نتیجه رسید که 5G در بهبود کارایی عملیاتی و ایمنی معدن بسیار موفق بوده است.

نکته مهم این است که 5G از تجزیه و تحلیل بلادرنگ مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی می کند، بنابراین تصمیم گیری مبتنی بر داده را که در محیط معدن بسیار حیاتی است، امکان پذیر می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =