• ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
  • کد خبر: 45868
  • readingTime: ۱ دقیقه
دوچرخه سواری سپاهان

«سعید صفرزاده» طلایی پوش المپیکی تیم فولاد مبارکه سپاهان در مسابقه ١١٠ کیلومتری استقامت جاده مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های کشور مقتدرانه قهرمان شد و به مقام طلا دست یافت.

به گزارش ایراسین، این ورزشکار موفق شد در رقابت با افزون بر ٣٠ دوچرخه سوار از ١٢ باشگاه ایران، مسیر دشوار و کوهستانی که در برخی فواصل با شیب زیاد همراه بود با بیش از سه ساعت رکابزنی، زودتر از حریفان از خط پایان عبور کند و مدال طلا و افتخار قهرمانی را به ارمغان آورد.

این ورزشکار همچنین روز گذشته(دوشنبه) در مرحله پایانی لیگ برتر دوچرخه سواری در ماده تایم انفرادی به مدال نقره رسیده بود.

در پایان مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دوچرخه سواری در بخش جاده و با احتساب امتیازهای نهایی، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پس از تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نایب قهرمان شد.

گفتنی است، روزهای گذشته سپاهان در لیگ برتر دوچرخه سواری در بخش پیست قهرمان شده بود، همچنین سپاهانی ها در بخش جوانان نیز مقام اول را کسب کرده بودند تا سه افتخار متشکل از ٢ جام قهرمانی و یک مقام نایب قهرمانی به کار خود در این فصل از لیگ برتر باشگاه های کشور پایان دهند.

بنا به اعلام مسوولان فدراسیون، جام های قهرمانی پنجم آذر در مراسمی با حضور تیم ها، به برترین ها اهدا خواهد شد.

اسامی نفرات تیم سپاهان در این مسابقات به شرح زیر بود:

ورزشکاران: مهدی ناطقی، سعید صفرزاده، حسین عسگری، بهنام خسروشاهی، حامد جنت، امیرحسین جمشیدیان، علیرضا عبدالهی و سید علیرضا فرقانی

سرمربی:مهران اسماعیلی، مربی: یاسر رضوانی، تکنسین: محمود حضوری، ماساژور:جاسم عابدیان، مدیر تیم:محمد باقری، مدیر رسانه ای: علیرضا حکیمیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =