• ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
  • کد خبر: 45631
  • readingTime: ۱ دقیقه
محدودیت‌های صادراتی در صنعت فولاد

صادرات محصولات بخش معدن و صنایع معدنی ایران طی ۷ ماهه ۱۴۰۲، با افزایش ۳۸ درصد وزنی و ۷.۵ درصد ارزشی، به بیش از ۷.۴ میلیارد دلار رسید.

به گزارش ایراسین، شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی ایران از ابتدای فروردین تا پایان مهر، ۳۵ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۴۶ تن محصول به ارزش ۷ میلیارد و ۴۲۰ میلیون و ۷۹۶ هزار دلار صادر کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۶ میلیون و ۳۰ هزار و ۵۳ تن محصول به ارزش ۶ میلیارد و ۹۰۱ میلیون و ۴۰۲ هزار دلار بود.

از این میزان، ۶ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۷۸۷ تن (به ارزش ۳ میلیارد و ۳۷۳ میلیون و ۸۲۰ هزار دلار محصولات زنجیره فولاد، ۱۷۵ هزار و و ۲۴۷ تن (۸۵۴ میلیون و ۸۷ هزار دلار) مس و محصولات پایین دستی، ۲۲۱ هزار و ۹۳۶ تن (۵۰۳ میلیون و ۲۰۷ هزار دلار) زنجیره آلومینیوم و محصولات و ۲۳۸ هزار و ۹۹۲ تن (۳۲۷ میلیون و ۵۰۴ هزار دلار) محصولات زنجیره روی صادر شد.

همچنین، بخش دیگری از صادرات انجام شده در مدت یاد شده شامل ۸ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۵۷۳ تن (۲۱۹ میلیون و ۵۴۹ هزار دلار) محصولات زنجیره سیمان، ۳۵۷۳ تن (۹۶ میلیون و ۸۱ هزار تن) زنجیره مولیبدن، ۴۳ هزار و ۷۰ تن زنجیره سرب (۵۰ میلیون و ۹۲۵ هزار دلار)، ۱۱۷ هزار و ۸۷ تن (۲۰ میلیون و ۴۳۴ هزار دلار) محصولات زنجیره کروم، ۹۵ تن (۱۴۸ هزار و ۲۴۹ دلار) آنتیموان، ۱۱۸ تن (۶۱ هزار دلار) زنجیره تیتان، ۲۷ تن (۱۶ هزار دلار) نیکل، ۲۱۳ تن (۱۴ هزار دلار) میکا و غیره بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =