سپاهان - آلمالیق

تیم فولاد مبارکه سپاهان ایران در دیداری از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف آلمالیق رفت و با ۹ گل حریف خود را در هم شکست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فولاد مبارکه سپاهان ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر کرد و در ورزشگاه آزادی میزبان آلمالیق ازبکستان بود که با نتیجه ۹ بر صفر مهمانش را گلباران کرد.

طلایی‌پوشان بازی را طوفانی آغاز کردند و خیلی زود با شوت محکم پای چپ فرشاد احمدزاده در دقیقه ۸ به گل اول رسیدند. فرشاد در دقیقه ۱۱ هم گل دیگری به ثمر رساند که داور خطای هند محمدجواد حسین‌نژاد را گرفت و با استفاده از VAR این گل را رد کرد. نیمه اول با وجود برتری مطلق سپاهان فقط یک گل برای زردپوشان به همراه داشت.

نیمه دوم هم سپاهان بهتر شروع کرد و در دقیقه ۵۵ پس از این که ضربه رضا اسدی را دروازه‌بان آلمالیق برگشت داد، محمدجواد حسین‌نژاد با شوتی محکم دومین گل تیم اصفهانی را به ثبت رساند. اما برای دومین مرتبه با استفاده از VAR گل سپاهان مردود اعلام شد. اما طوفان زرد ناامید نشد و در دقیقه ۵۹ با ضربه رضا اسدی و دقیقه ۶۰ با شوت محمدجواد حسین‌نژاد که به مدافع حریف برخورد کرد، به گل‌های دوم و سوم رسید. تیم ازبکستانی که در این دقایق حرفی برای گفتن نداشت، دروازه‌اش را در دقیقه ۶۲ باز هم باز شده دید. این مرتبه در دهانه دروازه ضربه محمد قربانی، سپاهان را به گل رساند. در دقیقه ۷۱ هم با استفاده از اشتباه دروازه‌بان آلمالیق، رامین رضاییان توپ را با تور دروازه این تیم آشنا کرد و گل پنجم هم به نام او سند خورد. دقیقه ۷۹ هم پنالتی‌ای که به سود سپاهان اعلام شده بود را عیسی آل‌کثیر که خودش پنالتی را گرفت، تبدیل به گل ششم کرد. شهریار مغانلو هم در حالی در دقیقه ۸۲ با شوتی زمینی گل هفتم را زد که به تازگی وارد میدان شده بود. دقیقه ۸۷ عیسی آل‌کثیر گل هشتم سپاهان و دوم خودش را هم زد تا تنها بازیکنی باشد که در این دیدار ۲ گله می‌شود. حسن‌ختام شب شگفت‌انگیز طلایی‌پوشان گل محمدجواد حسین‌نژاد در دقیقه ۳+۹۰ بود.

در دقیقه ۶۵ این بازی هم تیم آلمالیق با اخراج حسنوف با ۱۰ یار به کارش ادامه داد.

سپاهان با این برد ۷ امتیازی شد و در رده دوم گروه C قرار گرفت. الاتحاد ۹ امتیازی صدرنشین است و نیروی هوایی با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم قرار گرفته. آلمالیق هم بدون امتیاز تیم آخر جدول است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =