• ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
  • کد خبر: 45327
  • readingTime: ۱ دقیقه
آلمالیق ازبکستان - سپاهان ایران

شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال سپاهان برای همراهی تیم خود در دیدار مقابل آلمالیق مشکلی نخواهد داشت اما بعید سایر بازیکنان مصدوم سپاهان به این دیدار برسند.

به گزارش ایراسین، تیم‌های فوتبال سپاهان و آلمالیق فردا دوشنبه ۱۵ آبان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. سپاهانی‌ها که چند روز پیش با رأی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا مقابل الاتحاد عربستان سه بر صفر بازنده اعلام شدند، برای صعود به مرحله حذفی نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی خانگی دارند.

شهریار مغانلو مهاجم گلزن تیم سپاهان که در دیدارهای اخیر این تیم در لیگ برتر به دلیل مصدومیت غایب بود، در تمرین گروهی تیمش حاضر شده و همراه با دیگر بازیکنان به تمرین پرداخته است و برای همراهی تیم خود در بازی با آلمالیق مشکلی نخواهد داشت.

امید نورافکن هافبک - مدافع تیم سپاهان هم تمرینات گروهی را از سر گرفته اما با توجه به آمادگی کم این بازیکن بعید است ژوزه مورایس از او در دیدار مقابل آلمالیق استفاده کند. رضا شکاری دیگر بازیکن سپاهان همچنان مصدوم است و قادر به همراهی زردپوشان در این دیدار نخواهد بود.

بازی سپاهان و آلمالیق از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه سه بر یک به سود سپاهان به پایان رسیده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =