• ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
  • کد خبر: 45067
  • readingTime: ۱ دقیقه
سعید جهانگیری

کارشناس فوتبال گفت: ذوب‌آهن و سپاهان نشان دادند که باید از رفتارهای جهت‌گیرانه نسبت به تیم‌های‌ خاص فاصله بگیریم و فوتبال ایران به دو تیم‌های پایتخت خلاصه نمی‌شود.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، سعید جهانگیری، کارنشاس فوتبال اصفهان با اشاره به حضور ۲ نماینده فوتبال اصفهان در بین ۴ تیم بالای جدول گفت: امیدوارم اصفهان دوباره قطب اول فوتبال کشور شود، حضور ذوب‌آهن و سپاهان در رده‌های بالای جدول نشان‌دهنده تکاپو مثبت فوتبال اصفهان در کشور است؛ شاید اگر لیگ با عدالت بیشتری دنبال می‌شد، سپاهان با امتیازات واقعی خود در رده‌های بالاتر قرار می‌گرفت.

کارشناس فوتبال اصفهان عنوان کرد: ذوب‌آهن و سپاهان نشان دادند که باید از رفتارهای جهت‌گیرانه نسبت به تیم‌های‌ خاص فاصله بگیریم و فوتبال ایران به دو تیم‌های پایتخت خلاصه نمی‌شود.

وی که در حال حاضر هدایت تیم فوتبال سپاهان ب در لیگ دسته سوم را بر عهده دارد، در خصوص وضعیت این تیم نیز گفت: تمرینات بدنسازی را با حضور در سالن وزنه آغاز کردیم و امیدواریم که پس از ۴ سال با تیم سپاهان ب به لیگ دسته دوم صعود کنیم؛ تاکید فدراسیون بر تشکیل تیم‌های ب برای تیم‌های لیگ برتری رویکرد مثبتی بود و به این شکل تیم‌های لیگ‌ برتری امکان استفاده از بازیکنان تیم‌های ب خود را در طول فصل خواهند داشت.

جهانگیری در پایان گفت: ما هم تلاش می‌کنیم کیفیت بازیکنان تیم ب سپاهان به تیم اصلی نزدیک باشد تا پشتوانه خوبی برای آینده آماده شود؛ ما با ون‌پارس از لیگ دسته سه شروع کردیم و به لیگ یک راه یافتیم اما متاسفانه این سهمیه حفظ نشد و حالا امیدواریم با سپاهان ب موفق به انجام این کار شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =