والیبال بانوان

فرناز ساعی در پست دریافت‌کننده قدرتی‌زن و رویا شیری در پست مدافع میانی سرعتی‌زن، دو ملی‌پوش باتجربه سپاهان در فصل جدید خواهند بود.

به گزارش ایراسین، رویا شیری، کاپیتان اصفهانی فصل گذشته طلایی‌پوشان که با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ دسته یک والیبال رسید و مجوز حضور در لیگ‌برتر را کسب کرد، برای تجربه‌ای جدید با سپاهان تمدید کرد.

این بازیکن باتجربه سال‌ها تیم ملی با تصمیم خود از رقابت‌های ملی خداحافظی کرد تا پس کسب سکوهای هر ساله با ذوب‌آهن همچنان به درخشش خود در لیگ با پیراهن سپاهان ادامه دهد.

شیری همچنین عنوان بهترین سرعتی‌زن سال ۱۳۹۸ را در کارنامه دارد.

فرناز ساعی دیگر بازیکن بازیکن ملی، باتجربه و اصفهانی والیبال بانوان پس از دور یک سال‌ونیمه و گذر از دوران مصدومیت، به جمع طلایی‌پوشان اضافه شد.

او ۱ قهرمانی، ۴ نایب قهرمانی و ۲ مدال برنز را در کارنامه لیگ‌برتری‌اش با تیم‌های ذوب‌آهن و باریج اسانس دارد.

ساعی همچنین دو دوره اعزام در رده‌های زیر ۲۳ سال و بزرگسال تیم ملی را نیز تجربه کرده است.

الهه حلاج نیز یکی دیگر از لیبروهای ملی‌پوش کاشانی سپاهان در فصل جدید است که همراه تیم ملی در مسابقات اسیایی‌ نوجوانان دختر 2017،جوانان دختر زیر 19 سال‌ آسیا 2018، آسیایی جوانان دختر 2018 را در کارنامه دارد.

او همچنین از نظر avc در مسابقات آسیایی 2018 ویتنام به عنوان بهترین بازیکن انتخاب و پدیده لیگ برتر والیبال بانوان ایران در سال 1397 شد و مدال برنز لیگ برتر را در کارنامه دارد.

ریحانه داورپناه، پاسور جوان طلایی‌ها در لیگ‌برتر ۱۴۰۲ خواهد بود که سابقه یک قهرمانی و دو نایب قهرمان لیگ برتر و یک مدال برنز لیگ برتر را همراه با تیم‌های سایپا و باریج اسانس و سریک در کارنامه‌اش ثبت کرده است.

او در مسابقات آسیایی همراه تیم سایپای تهران در تایلند حاضر شد و در سال‌های متمادی به اردوهای ملی نوجوانان، جوانان امید و بزرگسالان دعوت شد.

داورپناه یک سال هم در جایگاه کاپیتانی قهرمان لیگ دسته ۱ کشور شد.

او فصل قبل با تیم سریک گنبد با مدیریت سردار آزمون به مقام نائب قهرمان لیگ برتر دست یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =