فولادی شو

چهارمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو» ۱۹ مهر ماه به همت شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، چهارمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی شو» به همت شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولادمبارکه با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با حضور شرکت‌های صنعتی فناور و دانش بنیان استان سمنان ۱۹ مهر ماه در سالن همایش‌های حاج قاسم سلیمانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

این رویداد سرمایه‌گذاری در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و جهت ارتقاء زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور برای شناسایی، سرمایه‌گذاری و توانمندسازی شرکت‌های فعال در کلان‌روندهای صنعت فولاد برگزار می‌شود.

چهارمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو» در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود

شرایط مورد نیاز برای حضور در این همایش دارا بودن سطح حداقلی محصول قابل ارائه MVP، دارا بودن حداقل سه فرد در تیم کاری و دارا بودن برنامه جذب سرمایه است.

همچنین مزایا و خدمات حضور در چهارمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو»، بررسی فرایند دریافت سرمایه و مشارکت با شرکت MSTID، رویداد DemoDay جهت سرمایه‌گذاری تا سقف ۶۰ میلیارد تومان در هسته‌ها و شرکت‌های فناور و دانش بنیان و برگزاری جلسات B۲B اعلام شده است.

محورهای برگزاری همایش نیز اقتصاد چرخشی، فولاد سبز، انقلاب صنعتی چهارم، پرعیارسازی مواد معدنی کم عیار، تامین مواد مصرفی نوین، تامین تجهیزات و فرایندهای نوین در صنعت فولاد، تولید محصولات فولادی پیشرفته و فراتر از صنعت فولاد اعلام شده است.

گفتنی است رویداد چهارم این همایش پس از برگزاری در مشهد و تهران، در حالی برگزار می‌شود که تعدادی از شرکت‌های شناسایی شده در دوره های اول تا سوم، در آستانه انعقاد قرارداد با صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =