تیم فوتبال امید

تیم فوتبال امید ایران بعد از ناکامی در انتخابی المپیک، در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز مقابل هنگ‌کنگ متحمل شکستی ناباورانه شد تا ناکامی‌هایش تحت هدایت رضا عنایتی تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال امید ایران یکشنبه در مرحله یک چهارم‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به میزبانی ورزشگاه شانگچنگ اسپورتس سنتر به مصاف تیم هنگ‌کنگ رفت که این بازی در پایان با شکست عجیب یک بر صفر شاگردان رضا عنایتی همراه بود.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا دو تیم شانس خود را در ۴۵ دقیقه دوم امتحان کنند، در شروع این نیمه تعلل و اشتباه خط دفاعی ایران باعث شد تا مهاجم هنک‌کنگ در پشت محوطه شش‌قدم ایران صاحب یک موقعیت طلایی شود و پون اولین گل این بازی را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش‌های شاگردان عنایتی به ثمر ننشست تا تیم امید ایران با دریافت اولین گل خورده در این دوره از بازی‌ها، وداعی تلخ آنهم با قبول شکست در بازی برابر تیم هنگ کنگ داشته باشد.

با این اوصاف تیم امید ایران که چندی پیش با هدایت رضا عنایتی در مرحله نخست انتخابی المپیک حدف شده بود، این بار در بازی‌های آسیایی نیز با شکستی ناباورانه حذف شد تا بار دیگر، ضعف مفرط فوتبال ایران نمایان شود.

ترکیب ایران:

حسین حسینی، سامان تورانیان، حسین گودرزی، سینا شاه‌عباسی، محمد حسین اسلامی، محمد خدابنده‌لو، ارسلان مطهری، امیر جعفری، سید مجید نصیری، مهدی ممی‌زاده و غلامرضا ثابت ایمانی

سرمربی: رضا عنایتی

ترکیب هنگ‌کنگ:

جوجو کریستیان الکساندر، لی انگای هوی، وو چون مینگ، وونگ هو چون آنسون، آور متئو الیوت، سان مینگ هیم، پون پوی هیم، یو جوسه جوی یین، چانگ هی یین، سه کا وینگ و هانگ الیسون

سرمربی: یوئرن اندرسن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =