شهربانو منصوریان (بازی‌های آسیایی 2022)

خواهران منصوریان در نیمه نهایی مسابقات ووشوی بازیهای آسیایی مسابقه دادند که الهه منصوریان فینالیست شد اما شهربانو منصوریان باخت و برنز گرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در ادامه رقابت‌های ووشوی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو در بخش ساندا، الهه منصوریان موفق شد با پیروزی مقابل حریف اندونزیایی خود، به عنوان نخستین نماینده ووشوی ایران راهی فینال این مسابقات شود.

نماینده وزن ۵۲ کیلوگرم تیم ملی زنان ایران ایران، در مرحله نیمه‌نهایی وزن خود مقابل «تاریسا دآ فلورنتینا» از اندونزی به روی سکو رفت که با شکست دادن حریف خودف فینالیست شد.

پیش از این مسابقه، الهه منصوریان در مبارزه نخست خود «الینا چائودهاری» از نپال را شکست داد و در مبارزه دوم هم «الطاف سامرین» پاکستانی را از پیش رو برداشته بود.

۵ سانداکار دیگر ایران (شهربانو منصوریان، شجاع پناهی، افشین سلیمی، محسن محمدسیفی و یوسف صبری) هم در دو بخش زنان و مردان، تا دقایقی دیگر مقابل رقبای خود به روی سکو خواهند رفت.

دیگر نماینده ایران در مبارزات امروز، شهربانو منصوریان سانداکار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی زنان بود که در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف «ژو ژیاووی» از چین رفت و با نتیجه ۲ بر صفر مقابل حریف خود شکست خورد. به این ترتیب او از راهیابی به فینال وزن خود ناکام ماند و با مدال برنز به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =