• ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
  • کد خبر: 41906
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان3-تراکتورسازی1

پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: تیم سپاهان اصفهان در بازی هفته سوم لیگ برتر برابر استقلال تهران «دستِ برتر» را دارد و احتمال بُرد زردپوشان بیشتر است.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، حسین چرخابی، پیشکسوت فوتبال اصفهان و ایران درباره دیدار حساس سپاهان مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر ایران گفت: به سه دلیل احتمال برتری سپاهان بیش از استقلال است، نخست‌آنکه از لحاظ نفرات، بازیکنان بهتری دارد و در فصل نقل و انتقالات نیز بهتر عمل کرده است، لذا با تیمی بهتر روانه زمین می‌شود.

وی اضافه کرد: دومین دلیل این است که شرایط روحی و روانی سپاهان بهتر از استقلال است بویژه‌اینکه مشکلات مالی اصفهانی‌ها کمتر از حریف بوده و پرداخت‌ها به نفرات این تیم بهتر انجام می‌شود بنابراین بازیکنان سپاهان از لحاظ ذهنی دغدغه کمتری دارند و در میدان نیز بهتر ظاهر خواهند شد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: سومین دلیل، میزبانی سپاهان است که جَو ورزشگاه نقش جهان برای هر تیمِ میهمانی را سنگین خواهد کرد و استقلالی‌ها نیز از این مهم مُستثنا نیستند، لذا کاری سخت در پیش‌رو خواهند داشت.

چرخابی تصریح کرد: «ژوزه مورایس» سرمربی سپاهان برخلاف فصل قبل، در فصل جاری از شیوه‌های مختلف بهره می‌گیرد که نمونه آن را در بازی با تراکتور در هفته نخست و سپس مقابل ذوب‌آهن در هفته دوم مشاهده کردیم و اتخاذ تاکتیک‌های گوناگون، سختی‌های بیشتری را برای حریفان این تیم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: مصاف حساس سپاهان و استقلال بازی زیبایی خواهد شد و این دیدار بصورت هیجانی پیش خواهد رفت، اگرچه همه چیز در زمین مشخص می‌شود.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و استقلال تهران از چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

تیم های سپاهان و استقلال هر یک با ۶ امتیاز در رده اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =