غرفه گروه فولاد مبارکه در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو

محسن شاهی، مدیرعامل شرکت سرو صنعت سپاهان گفت: ما مصرف کننده ورق روغنی فولاد مبارکه برای تولید قطعات خودرو در شرکت خود هستیم و از کیفیت این ورق ها رضایت کامل داریم و معتقدیم محصولات فولاد مبارکه روز به روز ارتقاء پیدا می‌کند.  

محسن شاهی، مدیرعامل شرکت سرو صنعت سپاهان در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: باعث افتخار است که می‌توانیم نیاز خود را از طریق محصولات شرکت فولاد مبارکه تامین کنیم که این امر سبب نجات ما از وابستگی و تحقق خودکفایی شده است.

وی افزود: ما مصرف‌کننده ورق روغنی فولاد مبارکه برای تولید قطعات خودرو در شرکت خود هستیم و از کیفیت این ورق‌ها رضایت کامل داریم و معتقدیم محصولات فولاد مبارکه روزبه‌روز ارتقاء پیدا می‌کند.

محسن شاهی تصریح کرد: ما در شرکت سرو صنعت سپاهان بدنه خودرو، درب موتور، گلگیر و سایر قطعات خودرو را تولید می‌کنیم و به کشورهایی که محصولات ایران‌خودرو و سایپا صادر شده است، نظیر سوریه و آسیای میانه صادرات داریم.

شایان ذکر است شرکت سرو صنعت سپاهان با بیش از ۱۹ سال سابقه اولین تولیدکننده همزمان قطعات پلیمری، کامپوزیتی و فلزی بدنه خودرو در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده و در حال حاضر تولید بیش از۲۵۰ نوع انواع قطعات بدنه خودرو را در کشور بر عهده دارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =