• ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
  • کد خبر: 41678
  • readingTime: ۲ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی ساده‌ای نبود، به بازیکنانم بابت رفتارشان تبریک می‌گویم، بازی ذوب‌آهن شدت زیادی داشت، باید سازماندهی خودمان را مدیریت می‌کردیم و بابت نتیجه و بازیکنان تیمم، بابت کیفیت و فشردگی در دفاع خوشحالم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: بابت حضور هواداران هر دو تیم و به خصوص تیم سپاهان تشکر می‌کنم، دیر وقت است و فردا یک روز کاری است و حضورشان در دربی خیلی مهم است، به حمایتشان نیاز داشتیم.

وی ادامه داد: با تیمی رو به رو شدیم که خیلی مهم است، همیشه استقبال گرمی از من دارند و خوشحالی همیشگی را ندارم زیرا برای تیم ذوب‌آهن ناراحت هستم.

مورایس تصریح کرد: بازی ساده‌ای نبود، به بازیکنانم بابت رفتارشان تبریک می‌گویم، بازی ذوب‌آهن شدت زیادی داشت، باید سازماندهی خودمان را مدیریت می‌کردیم و بابت نتیجه و بازیکنان تیمم، بابت کیفیت و فشردگی در دفاع خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: بابت بازیکن جوانی که داشتیم، محمدجواد حسین‌نژاد، خوشحالم، ساده نیست بازیکن در این سن کیفیت خوبی نشان دهد، تبریک به خصوص به جواد بابت عملکرد و ظرفیتی که نشان داد می‌گویم.

وی همچنین عنوان داشت: برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت در بازی‌های آینده دارم، مربی خیلی خوبی دارند که قابل احترام است و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذارند.

مورایس در مورد تفاوت کیفیت دربی اصفهان و تهران گفت: خیلی سخت است که بگوییم کدام دربی کیفیت بالاتری دارد، همه دربی‌ها بازی‌های خوب و باکیفیتی هستند، شهر و استادیوم متفاوت است، احترام بین هواداران دو تیم و جو قشنگ در استادیوم بسیار خوب بود اما حیف بود که بازی ساعت ۹ شب قبل از یک روز کاری برگزار شد و تعداد خوبی از هواداران حضور داشتند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت دفاعی تیمش بیان داشت: در مورد دفاع باید در مورد سازماندهی دفاعی صحبت کنیم، تیم باید سازماندهی خوب دفاعی داشته باشد، ضربه به تیرک دروازه ما در جریان اوت دستی بود و امکان دارد برای هر تیمی رخ دهد و کاری به خط دفاعی ندارد، بابت سازماندهی دفاعی که مقابل تیم قدرتمند ذوب‌آهن داشتیم، تیمی که سازماندهی دفاعی خوبی دارد و خوب ضد حمله می‌زند، خوشحالم، همچنین تیم مسؤولیت‌پذیری خوبی در بازپس‌گیری توپ داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: می‌خواهم در مورد بازی امروز صحبت کنم و در موردبازیکنانی که حاضر نبودند، صحبت نکنم، برخورد در بازی طبیعی است، شاید دردی برای بازیکن بر اثر درد ایجاد شود و کشاله ران محمد کریمی به لیل لیز خوردن دچار مصدومیت شد، نگران بدنسازی نیستم و این مصدومیت‌ها به دلیل برخورد بوده است؛ این اتفاقات شاید قسمت است، اگر کریمی بازی می‌کرد، حسین‌نژاد را با این کیفیت امروز نمی‌دیدیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =