• ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
  • کد خبر: 4161
  • readingTime: ۲ دقیقه
والیبال

در هفته چهارم لیگ برتر والیبال ایران تیم فولادمبارکه سپاهان میزبان خود را شکست داد.

به گزارش ایراسین، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۸ با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدار تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۳ بر یک از سد میزبانش یعنی سایپا گذشت. در این مسابقه سپاهان توانست با امتیازهای ۲۲ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۰ بر ۲۵ میزبان خود را شکست دهد. این دومین شکست سایپا در این دوره از رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور است. طلایی پوشان با کسب این پیروزی ۹ امتیازی شدند و در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفتند. تیم شهرداری ارومیه مقابل میزبانش راهیاب ملل مریوان ۳ – ۱ به پیروزی رسید تا دومین برد خود را جشن بگیرد

‌تیم‌ پیام‌ مشهد با نتیجه قاطع ۳ بر یک مقابل میزبانش فولاد سیرجان به برتری برسد.

در بازی چهارم نیز تیم شهرداری گنبد مهمان نه چندان قدرتمند خود شهروند اراک را سه بر یک شکست داد.

شهرداری ورامین نیز توانست میزبان خود کاله مازندران را با نتیجه قاطع سه بر صفر شکست دهد.

نتایج کلی مسابقات:

راهیاب ملل مریوان ۱ – ۳ شهرداری ارومیه (۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۱۶-۲۵)

سایپا تهران ۱ – ۳ سپاهان اصفهان (۲۲-۲۵، ۲۶-۲۸، ۲۵-۱۶ و ۲۰-۲۵)

فولاد سیرجان ایرانیان صفر – ۳ پیام خراسان (۲۳-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۷-۲۹)

خاتم اردکان – شهداب یزد (بخاطر سفر رئیس جمهور به یزد کنسل شد)

کاله مازندران صفر – ۳ شهرداری ورامین (۲۰-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۲۱-۲۵)

شهرداری گنبد ۳ – ۱ شهروند اراک (۲۲-۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۴ و ۲۵-۲۰)

رحمان محمدی ‌راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پس از شکست سایپا تهران اظهار داشت: خیلی خوشحالم چراکه پس از یک شکست خانگی عکس‌العمل خوبی داشتیم ‌و توانستیم بازی بزرگی را در تهران برنده شویم که جا دارد به بازیکنانم دست مریزاد بگویم.

وی تصریح کرد: شکست دادن تیم والیبال سایپا کار بزرگی است چراکه این تیم از بازیکنان خوب و با تجربه ای بهره می برند و واقعا پیروزی شیرینی برای ما رقم خورد.

محمدی‌راد پیرامون بازی مقابل شاگردان شهنازی در پایان گفت: به نظر میرسد که کف سالن خانه والیبال تهران لیز باشد چراکه‌ بازیکنان خیلی راحت در این زمین جا به‌جا ‌نمی‌شوند و استاندارد کافی ندارد، اما با سرویس خوب نظم تیمی سایپا را بهم زدیم اما در ست سوم با تغییراتی که انجام دادند کار سخت شد، با شروع ست چهارم تمرکز خود را دوباره به دست آورده و حریف را تحت فشار گذاشتیم و به پیروزی رسیدیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =