محمدرضا ساکت

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: توسعه همه‌جانبه را در باشگاه جستجو می‌کنیم، در بخشی از این توسعه کسب گواهی‌نامه‌های بین‌المللی را زیر نظر داریم، بخش دیگر توجه به زیرساخت‌های باشگاه است که روز به روز در حال تغییر است.

به گزارش ایراسین، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار در آیین تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: در یک سال گذشته بخشی از موارد و دغدغه‌های اصحاب رسانه برطرف شد.

ساکت تصریح کرد: دوره دابل پاس که یکی از دوره‌های پیشرفتی فیفا است برای مربیان آکادمی فوتبال سپاهان برگزار شد، از فردا نیز دوره‌های مربوط بدنسازی حرفه‌ای تحت نظر مدرسین برجسته برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان این که توسعه همه‌جانبه را در باشگاه جستجو می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در بخشی از این توسعه کسب گواهی‌نامه‌های بین‌المللی را زیر نظر داریم، بخش دیگر توجه به زیرساخت‌های باشگاه است که روز به روز در حال تغییر است؛ افزایش علم و دانش مربیان خانم و آقا نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در سال جاری خروجی‌ آکادمی‌ها در تیم‌های باشگاه بیشتر از قبل خواهد بود، همیشه از آپارتاید رسانه رنج می‌بریم اما تلاش خود را بیشتر می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یادآور شد: امروزه شاهد یک تحریف تاریخی هستیم که بودجه مربوط به ۲۷ رشته و ۹۵ تیم ورزشی را به اسم بودجه تیم فوتبال معرفی می‌کنند؛ این تیراندازی‌ها باید به سمت دشمنان باشد، نه اینکه مجموعه آنها یک تحریف بزرگ تاریخی را انجام دهد.

ساکت گفت: ورزشگاه نقش‌جهان به عنوان یک قطب گردشگری به محلی برای بازدید گردشگران خارجی تبدیل شده است؛ ۱۷ مرداد بهانه‌ای است برای این که سپاس کلامی وجود داشته باشد از زحمات اصحاب رسانه اما یک روز نمی‌تواند پاسخ‌گوی زحمات این عزیزان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =