• ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
  • کد خبر: 4134
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال سپاهان

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور مقابل تیم شهرداری گنبد شکست را پذیرا شد.

به گزارش ایراسین، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان  که در دو دیدار قبلی خود مقابل تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و کاله آمل به برتری دست یافته بود در سومین دیدار مقابل شهرداری گنبد با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد.

نتایج ست های این دیدار به شرح زیر می باشد:

ست اول: سپاهان۲۷ - ۲۵شهرداری گنبد

ست دوم: سپاهان۲۲ - ۲۵ شهرداری گنبد

ست سوم: سپاهان ۲۳ - ۲۵ شهرداری گنبد

ست چهارم: سپاهان ۲۵ - ۱۷ شهرداری گنبد

ست پنجم: سپاهان ۱۱ - ۱۵ شهرداری گنبد

محمدی راد: قربانی اول محرومیت بودیم

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این دیدار گفت: تیم شهردای گنبد لایق این پیروزی بود و بازیکنان این تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند، ما نیز پس از نتیجه ۲ بر ۱ به سود گنبد سعی کردیم تا روند بازی خود را تغییر دهیم، اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های خود بهره ببریم و در ست پنجم بازی را واگذار کردیم، در صورتیکه ست پنجم جای اشتباه نیست.

وی پیرامون قضاوت داوران نیز اظهار داشت: ممکن است داور در ۵ ست اشتباه کند و حق دارد، اما در یک امتیاز اشتباهی داشت که به هیچ وجه قابل قبول نیست، زمانی هم اعتراض می کنیم، می‌گویند اشتباهات داوری جزیی از بازی می باشد.

محمدی راد درباره عدم حضور تماشاگران سپاهان در سالن مخابرات اصفهان بیان داشت: بازی بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد و امیدوارم که این موضوع دیگر اتفاق نیفتد، این محرومیت واقعا حق ما نبود و به عملکرد سازمان لیگ  و کمیته انظباطی انتقاد دارم، آن‌ها می‌توانستند تا تشکیل کمیته انضباطی صبر کنند.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: من از سازمان لیگ خواهش می‌کنم به همین قدر ریز بین باشند تا در صورتی که این اتفاق در شهرهای دیگر نیز رخ داد تماشاگران را محروم کنند، اگر در شهر دیگری به بازیکن من توهین شود و داور و ناظر گزارش نکند، من بلافاصله از سازمان لیگ انتقاد خواهم کرد.

محمدی راد در پایان افزود: ۲۴ بازی در دور گروهی باید انجام دهیم و بازیکنانم باید به ۲ بازی در هفته عادت و لیگ فشرده‌ای را تجربه کنند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =