• ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
  • کد خبر: 41239
  • readingTime: ۲ دقیقه
کیلیان امباپه - کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو که در پایان دوران فوتبالش به سر می‌برد، همواره الگوی بسیاری از فوتبالیست‌های جهان بوده که بین آن‌ها نام کیلیان امباپه و ارلینگ هالند هم به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کریستیانو رونالدو دورانی پربار را پشت سر گذاشت و حالا که به بازنشستگی نزدیک می‌شود؛ هم همچنان تماشایی و خارق‌العاده بازی می‌کند. تلاش و سخت‌کوشی رونالدو او را به اوج فوتبال رساند و از او اسطوره‌ای بی‌مانند ساخت.

کریستیانو رونالدو اسطوره ۳۸ پرتغالی با درخشش بی‌نظیرش کارنامه‌ای غنی و پربار برای خود ایجاد کرده است. برنده ۵ توپ طلا دورانی درخشان را در منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس گذراند و سخت‌کوشی او الگوی بسیاری از ستارگارن این روزهای دنیای فوتبال است.

ارلینگ هالند که بدون شک یکی از استثنائی‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است از کودکی تحت تاثیر رونالدو بود. او تا حدی این اسطوره را قبول داشت که در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۲۰ اعتراف کرد که اگر رونالدو نبود فوتبالیست نمی‌شد. او رو به خبرنگاران گفت: «دوست دارم رونالدو را از نزدیک ببینم و به او بگویم که به لطف او فوتبالیست شده‌ام. او همیشه الگوی من بود.» هالند رکوردها را یکی پس از دیگری در منچسترسیتی می‌شکند و پیش می‌رود. بسیاری آینده او را همانند کریستیانو رونالدو می‌دانند.

کیلیان امباپه یکی دیگر از ستاره‌های فوتبال است که در ۲۴ سالگی افتخارات بی‌نظیری کسب کرده است. امباپه که در حال حاضر اختلافات زیادی با باشگاهش پاری‌سن‌ژرمن دارد یکی از اهداف بزرگ رئال مادرید است و غول‌های اسپانیایی سالهاست که به دنبال جذب این جوان شگفتی‌ساز هستند. امباپه در بازی لیگ ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۰ با کریستیانو رونالدو روبرو شد و این دو ستاره بین دو نیمه با هم گفتگو کردند. امباپه بعد از بازی در توییتر به تحسین اسطوره پرتغالی پرداخت و نوشت: «بت»، و کنارش اموجی تاج و بز گذاشت؛ (بز: GOAT به معنی بهترین بازیکن تاریخ). امباپه از کودکی رویای فوتبالیست شدن را در سر می‌پروراند و تمام دیوارهای اتاقش پوشیده از عکس‌ها و پوسترهای رونالدو بود. او آرزو داشت که روزی همانند رونالدو به اوج قله فوتبال جهان برسد.

رونالدو الگوی کدام بازیکنان بزرگ فوتبال است؟

ستاره‌های دیگری هم رونالدو را الگو و بت خود می‌دانند. ماتایس دی‌لیخت از کودکی تمام حرکات رونالدو را تقلید می‌کرد و سعی می‌کرد مانند او بازی کند. اندریک که بازیکن ۱۷ ساله بااستعداد برزیلی است می‌گوید که اگر تنها یک نفر بتواند روی او تاثیر بگذارد آن شخص کریستیانو رونالدو است. مارکوس رشفورد همچنین گفته که برایش هیچ الگویی بزرگتر از رونالدو نیست. او معتقد است که همه در منچستریونایتد از او پیروی می‌کنند. هری کین یکی دیگر از بزرگان فوتبال است که رونالدو را الگوی بزرگی می‌داند. او حتی یک بار پیراهن رونالدو را هم از او خواست. راسموس هویلوند که به زودی با مارکوس رشفورد در منچستریونایتد هم‌تیمی می‌شود رونالدو را «بت» خود می‌داند. و وینیسیوس جونیور که جوانی آینده‌دار و استثنائی در رئال مادرید است یک بار شادی گل رونالدو را تقلید کرد و در اینستاگرامش نوشت که رونالدو بت فوتبالی او است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =