• ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
  • کد خبر: 4087
  • readingTime: ۲ دقیقه
هندبال بانوان

تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان ایران، ذوب آهن را از پیشروی برداشت.

به گزارش ایراسین، هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان ایران امروز جمعه دهم آبان ماه با انجام دربی اصفهان بین تیم های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن پیگیری شد. این دیدار که به میزبانی طلایی پوشان و در سالن سجادی برگزار گردید با برتری میزبان همراه شد، تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ١٩ بر١٣حریف خود را از پیشرو برداشت.

در دیگر بازی در تالار فدراسیون هندبال، تیم های تاسیسات دریایی تهران و اشتاد سازه مشهد به مصاف هم رفتند، در این دیدار شاگردان مهسا معتمدی و تیم تاسیسات دریایی تهران در نیمه نخست علی رغم برتری به تساوی ١٣-١٣ رضایت دادند، در پایان نیمه دوم تاسیسات موفق شد با نتیجه ٢٤-٢١ حریفش را مغلوب نماید تا با کسب دومین پیروزی پیاپی همچنان در صدر باقی بماند.

تیم های شهید شاملی کازرون و هیات هندبال کیش هم حریفان خود را مغلوب کردند.

نتایج کلی هفته دوم به شرح زیر است:

تاسیسات دریایی تهران ٢٤ - اشتاد سازه مشهد ٢١

نفت و گاز گچساران ١٧-  هیات هندبال کیش  ٢٥

فولاد مبارکه سپاهان ١٩- ذوب آهن  اصفهان ١٣

ارشیا شید طرقبه  ١٣-  شهید شاملی کازرون ٢٠

باشگاه حامی خوبی برای هندبال بانوان است

فاطمه محمد خانی سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان پیرامون دربی اصفهان اظهار داشت: بازی پا به پایی بود، تیم ذوب آهن هم خوب بازی کرد، بازیکنان ما در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتند و توانستند نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند، دفاع خوبی داشتیم، روی نقاط ضعف تیم کار می کنیم تا در بازی آینده با آمادگی بیشتری به میدان برویم.

وی با بیان اینکه اعظم قینانی سرمربی ذوب آهن هشت سال زحمت سپاهان را کشید و مدیر عالی بوده و هست، گفت: قینانی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به توافق نرسید و به ذوب آهن پیوست و تیم هندبال بانوان این باشگاه را راه اندازی کرد، باشگاه سپاهان هم تصمیم گرفت من را به دلیل اینکه چند سال با سپاهان کارکردم به عنوان سرمربی تیم انتخاب کند.

محمد خانی ادامه داد: بازیکنان جوان را در کنار بازیکنان با تجربه قرار دادیم که در آینده این جوانان می توانند نتیجه خوبی در هندبال کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه باشگاه فولاد در همه رده های سنی هندبال فعال است، تاکید افزود: سال جاری کادر جدیدی را به تیم های هندبال بانوان سپاهان در رده های مختلف اضافه کردیم که مربیان با سابقه ای هستند و می توانند تجربه خود را در اختیار بازیکنان جوان قرار دهند که من آینده خوبی را برای هندبال سپاهان و ایران می بینم.

سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان پیرامون حمایت های این باشگاه در پایان گفت: باشگاه همکاری لازم را با ما داشته و آن چیزی که در شان بازیکنان در لیگ است را برای آن ها فراهم کرده است که جا دارد از مهندس مسعود تابش مدیر عامل و دیگر مسئولین این باشگاه در حوزه ورزش بانوان تشکر نمایم.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =