تمرین سپاهان (30 تیر 1402)

مدیر تیم فوتبال سپاهان می‌گوید این باشگاه حساب و کتاب دارد و خارج از ضوابط تعیین شده عمل نمی‌کند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، مهدی سلیمی درباره وضعیت سپاهانی‌ها پیش از آغاز لیگ برتر اظهار کرد: پس از بازگشت به ایران (از اردوی ترکیه) به ایفمارک رفتیم و سه روز استراحت کردیم. سپس تمریناتمان را صبح و بعد از ظهر پیگیری کردیم و چهارشنبه در یک دیدار دوستانه به مصاف فجر شهیدسپاسی شیراز می‌رویم. مورایس از شرایط تیم راضی است و تا آغاز رقابت‌ها به تمرین ادامه می‌دهیم.

او در واکنش به شایعات چند وقت اخیر نسبت به جدایی اسدی و مغانلو از این تیم عنوان کرد: در فصل نقل‌وانتقالات این مسائل وجود دارد. این دو نفر هیچ موردی ندارند و با انگیزه کامل در تمرینات شرکت می‌کنند. مورایس در یک جلسه تمرین به اسدی استراحت داد و پس از آن چنین شایعاتی شکل گرفت.

مدیر تیم سپاهان درباره ادامه نقل و انتقالات این تیم بیان کرد: در این مورد نمی‌توانم اطلاعات دقیقی بدهم اما کارمان را مثل دیگر باشگاه‌ها ادامه خواهیم داد.

او در رابطه با سقف قراردادهای باشگاه سپاهان و شایعاتی مبنی بر رقم بالای قرارداد بازیکنان این تیم گفت: این صحبت‌ها به هیچ عنوان صحیح نیست. هر ریالی که در باشگاه هزینه می‌شود حساب و کتاب دارد. نمی‌توانیم خارج از ضوابط تعیین شده عمل کنیم و همه چیز طبق اصول و برنامه باشگاه پیش می‌رود.

سلیمی در پایان درباره هدف‌گذاری باشگاه در لیگ پیش رو گفت: بدون شک هم باشگاه و هم هواداران می‌خواهند سپاهان قهرمان شود و ما هم در جهت موفقیت و قهرمانی این تیم قدم برمی‌داریم. ما در سه جبهه می‌جنگیم و کار دشواری در آسیا داریم. رقابت‌ در لیگ قهرمانان آسیا با حضور حریفان شناخته شده‌مان سخت خواهد بود اما تلاش خواهیم کرد نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =