• ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
  • کد خبر: 4035
  • readingTime: ۱ دقیقه
قلعه نویی

پیام نیازمند یکی از دروازه بان های خوب تاریخ ایران است، به هرجایی برسد حقش است

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیان این مطلب پیرامون رکورد شکنی پیام نیازمند  گفت: به تنها چیزی که فکر نمی کردم از ابتدای فصل، کیلین شیت بود، امروز در بازی با سایپا موقعیت های عجیب و غریبی تبدیل به گل نمی شد، اما اتفاق خوبی برای فولاد مبارکه سپاهان و نیازمند افتاد.

وی ادامه داد: امروز در فوتبال جریمه شدیم وقتی با فوتبال زیبا نتوانستیم نتیجه بگیریم، در نیمه دوم بدون پیام نیازمند می توانستیم کلین شیت کنیم، از نوع بازی تیمم به خصوص در نیمه دوم راضی هست، امروز یکی از بهترین روزهای دوازه بان سایپا بود.

قلعه نویی پیرامون داوری بیان داشت: فکر میکنم پنالتی صد در صد ما گرفته نشد، سپاهان راه افتاده، اما بیرون از زمین اتفاقات خوبی نمی افتد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص با فحاشی هایی که در برخی ورزشگاه نسبت به وی در حال ادامه دار شدن است، تصریح کرد: این اتفاقات و فحاشی ها برنامه ریزی شده از طرف یک اتاق فکر است، این اتاق فکر که بیرون از فدراسیون است موجب اتفاقات این چنینی است.

قلعه نویی در پایان با تشکر از هواداران سپاهانی گفت: سپاهان مدیون این هواداران و متعلق به آنها است و امیدوارم کاری کنیم که حداقل طبقه پایین ورزشگاه پر شود، آنها امروز ۹۰ دقیقه و حتی پس از بازی ما رو تشویق کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =