• ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
  • کد خبر: 3990
  • readingTime: ۲ دقیقه
قلعه‌نویی

هافبک‌های فولاد مبارکه سپاهان توپ‌های زیادی را لو دادند اما خدا را شکر می‌کنم توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از مصاف با گل‌گهر با بیان این مطلب گفت: تیم گل‌گهر هزاردرصد فرق کرده است و از آنچه توقع داشتیم خیلی بالاتر بود، بازی سختی بود و من شبهای بازی معمولا دغدغه دارم، امیدوارم گل‌گهر زودتر با آمدن استاد جلالی پیشرفت کند.

وی ادامه داد:گل گهر با ۴ روز تمرین به این صورت بود با چند هفته تمرین ببینید چه می‌شود، فقط درخواستم این است که فکری به حال زمین بکنند، اگرچه زمین سبز است اما بسیار بی‌کیفیت بود، نوع بازی جلالی روی زمین است به همین دلیل باید زمین درست شود.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه ما خیلی خوب به گل رسیدیم اظهار داشت: می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، البته دقایقی از بازی وقتی بازیکنان ما توپ را لو دادند فشار گل‌گهر بیشتر شد که یک مورد خطرناک هم توسط بایرامی داشتند و توپ به بیرون رفت. بقیه موارد را هم لایه‌های دفاعی ما خوب عمل کردند.

قلعه نویی افزود: هافبک‌های ما توپ‌های زیادی را لو دادند اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و این برای ما خیلی خوب بود، این بازی خیلی سخت بود اما تیم‌های بزرگ دنیا مثل بارسا و رئال ممکن است مقابل تیم‌های دسته پایین‌تر ببازند، فرگوسن تیم‌ها را به ۳ دسته تقسیم می‌کرد و از همین تیم‌های دسته سوم می‌ترسید آن هم به خاطر انگیزه بازیکنان، این را بگویم لیگ در شرایط خوبی تعطیل شد، ۴ بازیکن ملی‌پوش، یک بازیکن امید و ۲ بازیکن در رده جوانان داشتیم تا برگردیم به زمان نیاز داریم.

قلعه‌نویی با اشاره به مصدومان سپاهان عنوان کرد: تیم ما ۴ مصدوم دارد، ۳ هافبک و ۲ بازیکن بازی‌ساز ما نبودند به خاطر همین یک مدل دیگر بازی کردیم. هم سجاد گل زد هم بازیکن تعویضی. وقتی دیدیم حریف یک بلندزن آورد ما مهدی‌زاده را آوردیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به بازیکنان خوبی که در لیگ یک هستند، یادآور شد: لیگ یک استعدادهای خوبی دارد و بازی کردن آنجا سخت است، اگر شما بازیکنان لیگ یک را شناسایی کنید و به لیگ برتر بیاورید خیلی سریعتر پیشرفت می‌کند و به چشم می‌آید، چون زمین و مطبوعات هم تاثیر می‌گذارد. البته این کار یک مجموعه است و باید از دوستانی که این بازیکنان را معرفی کرد تشکر کنم.

وی درباره داوری گفت: داوری خیلی خوب بود هرچند به من تذکر هم داد، در این شرایط که شیطنت‌هایی بود داوری بازی را با عدالت قضاوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =