شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا صادرکننده قابل‌تقدیر استان شد

در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان، از شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا به‌عنوان صادرکننده لوله‌های فولادی اسپیرال تجلیل شد.

به گزارش ایراسین، این مراسم که در تاریخ ششم تیرماه سال جاری در اتاق بازرگانی اصفهان و با حضور معاون وزارت صمت و سرپرست سازمان توسعه تجارت و مقامات استانی برگزار شد، شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا «لوح زرین صادرکننده قابل‌تقدیر» را دریافت کرد.

جعفر خوش‌خلق، مدیرعامل نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا، پس از دریافت این لوح تقدیر گفت: شناخت کافی از بازارهای هدف، استفاده از مواد اولیه مناسب شرکت فولاد مبارکه و تولید محصول با کیفیت و تحویل به‌موقع ازجمله نقاط قوت محصولات صادراتی این شرکت است.

وی از وجود ظرفیت بسیار مناسب صادراتی برای محصولات شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا خبر داد و گفت: باید با نگاه به آینده از این فرصت‌ها بهره برد.

مدیرعامل شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا در ادامه اظهار امیدواری کرد در سال آینده شاهد افزایش دوبرابری صادرات شرکت باشیم.

گفتنی است این شرکت در سال ۱۳۹۸ نیز به‌عنوان صادرکننده قابل‌تقدیر و در سال ۱۳۹۹ به‌عنوان صادرکننده نمونه استان و در بررسی‌های انجام‌شده در بین بیش از صدها صادرکننده و فعال اقتصادی به‌عنوان صادرکننده قابل‌تقدیر در سال ۱۴۰۱ مورد تجلیل قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =