• ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
  • کد خبر: 38504
  • readingTime: ۱ دقیقه
کریم بنزما

قرارداد پیشنهادی الاتحاد به کریم بنزما او را بعد از کریستیانو رونالدو به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کریم بنزما در نهایت پیشنهاد نجومی باشگاه الاتحاد عربستان سعودی را پذیرفت و پس از کریستیانو رونالدو به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل شد. همه چیز بستگی به آینده لیونل مسی دارد زیرا اگر ستاره آرژانتینی پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورویی عربستان را بپذیرد، از هر دو ستاره سابق رئال مادرید پیشی خواهد گرفت.

روز یکشنبه، بنزما در نهایت به قراردادی که تا سال ۲۰۲۵ با گزینه ماندن تا سال ۲۰۲۶ «بله» گفت. او ۱۰۰ میلیون یورو در هر فصل به علاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش برای کار به عنوان سفیر جام جهانی ۲۰۳۰ برای تبلیغ میزبانی عربستان، دریافت خواهد کرد. بنابراین مجموع مبلغی که بازیکن سابق رئال مادرید به دست خواهد آورد کمتر از ۲۲۰ میلیون یورو نخواهد بود و می‌تواند به ۳۲۰ میلیون یورو نیز برسد.

با در نظر گرفتن اینکه او در هر فصل رئال مادرید ۲۸ میلیون یورو درآمد داشت، بهتر می‌توان این تفاوت بزرگ را درک کرد. همچنین باید اضافه کرد که در عربستان سعودی مالیات بر درآمد وجود ندارد، بنابراین او مزایای مالیاتی بسیار مهمی خواهد داشت. به عبارت دیگر، اگر رقم خالص دریافتی او در مادرید را حدود ۱۴ میلیون یورو بدانیم، کریم بنزما بدون احتساب پاداش ۲۰ میلیون یورویی، ۸۶ میلیون یورو بیشتر در هر فصل دریافت خواهد کرد.

این نشانه دیگری است مبنی بر اینکه عربستان سعودی به شدت برای افزایش اهمیت لیگ عرب تلاش می‌کند و چه راهی بهتر از گرد هم آوردن بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و لیونل مسی برای مطرح کردن لیگ حرفه‌ای کشورش.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =