پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران

مجید ضیایی، مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر گفت: هر قدر نمایشگاه‌هایی مانند ایران اکسپو به شکل جدی‌تری برگزار شود و شاهد حضور مهمانان خارجی و تجار بین المللی از کشورهای مختلف باشیم؛ امکان گسترش صادرات فراهم می‌شود. 

به گزارش ایراسین، مجید ضیایی، مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین تصریح کرد: هر قدر نمایشگاه‌هایی مانند ایران اکسپو به شکل جدی‌تری برگزار شود و شاهد حضور مهمانان خارجی و تجار بین المللی از کشورهای مختلف باشیم؛ امکان گسترش صادرات فراهم می‌شود.

وی تکمیل کرد: البته که این مهم با تغییر رویکرد وزارت صمت و بانک مرکزی در حوزه صادرات فولاد و مس محقق می‌شود؛ امید داریم با تغییر سیاست‌ها شاهد شکوفایی صنایع مادر و بزرگ کشور باشیم و با استفاده از امکانات موجود در جهت صادرات محصولات غیر نفتی، ایجاد ارزش افزوده، جلوگیری از خام‌فروشی و ارزآوری به کشور در جهت افزایش میزان صادرات گام‌های مثبتی برداریم‌.

مدیرعامل صنایع مس شهید باهنر اظهار داشت: دو صنعت فولاد و مس با یکدیگر غریبه نیستند و با در نظر داشتن توانمندی و ظرفیت مجموعه در تولید آلیاژهای خاص، انتظار می‌رود تعاملات بین دو گروه افزایش پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =