کریستیانو رونالدو

ناکامی‌های رونالدو پس از این که النصر مقابل الوحده شکست خورد و به فینال جام پادشاهی عربستان‌سعودی نرسید، ادامه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جام پادشاهی عربستان هم با ناکامی برای کریستیانو رونالدو همراه شد و پس از شکست النصر مقابل الوحده، فوق‌ستاره پرتغالی در راهیابی به فینال این تورنمنت هم ناکام بود.

ماه ژانویه در نخستین روزهای حضور رونالدو در عربستان‌سعودی و وقتی هنوز همه‌چیز تحت‌تأثیر حقوق ۵۰۰ میلیون دلاری فوق‌ستاره پرتغالی بود، تیمش در نیمه‌نهایی سوپرجام عربستان‌سعودی به الاتحاد باخت و در آن تورنمنت هم راهی فینال نشدند.

از همه مهم‌تر، تیمی که پیش از حضور رونالدو صدرنشین لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی بود و فقط یک باخت داشت، در ماه گذشته و این ماه مقابل الاتحاد و الهلال شکست خورد تا کارش برای قهرمانی در این لیگ هم دشوار شود.

کریستیانو رونالدو؛ از اینجا رانده و از آنجا مانده/ خشکسالی و دروغ!

زمان حضور رونالدو در عربستان، او از پیشرفت فوتبال سعودی‌ها و آینده آن گفت. کریستیانو گفت که بسیاری درک نمی‌کنند چرا به خاورمیانه آمده است. حقوق نجومی رونالدو در عربستان زیر ذره‌بین بود و همه شگفت‌زده بودند که چرا برای نخستین مرتبه برای حضور در این کشور، اروپا را ترک کرده است.

به عقب‌تر که برگردیم، می‌بینیم تصوراتی که راجع به عطش رونالدو برای کسب جام داشتیم رنگ باخته است. رونالدو در منچستریونایتد هیچ جامی نگرفت و در صورتی که در عربستان هم جام نگیرد، دومین فصل ناکامی‌اش خواهد بود.

فوق‌ستاره‌ای که هیچ فصلی را بدون جام تمام نمی‌کرد، پس از جدایی از یووه با جام غریبه شد. آخرین جامی که رونالدو بالای سر برده به سال ۲۰۲۱ و در کوپا ایتالیا برمی‌گردد.

کریستیانو رونالدو؛ از اینجا رانده و از آنجا مانده/ خشکسالی و دروغ!

آیا رونالدو و النصر دستکم می‌توانند به کورس رقابت برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان‌سعودی بازگردند؟ هنوز فرصت باقی‌ست...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =