• ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
  • کد خبر: 36221
  • readingTime: ۲ دقیقه
سپاهان - مس رفسنجان

تیم سپاهان موفق شد در دیداری حساس از هفته بیست‌وششم لیگ برتر ایران از سد مس رفسنجان بگذرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وششم لیگ برتر ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان موفق شد مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شود.

شهریار مغانلو در دقیقه ۴ و امید نورافکن در دقیقه ۸۴ برای سپاهان گلزنی کردند تا شانزدهمین برد در کارنامه شاگردان ژوزه مورایس به ثبت برسد.

قضاوت این بازی بر عهده مرتضی منصوریان بود که به مغانلو و رضاییان از سپاهان و لک، باقری، جعفری و توکلی از مس رفسنجان کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این برد ۵۵ امتیازی و هم‌امتیاز با استقلال شد و با توجه به اینکه هر دو تیم تفاضل گل برابر دارند، به دلیل گل زده کمتر در رده دوم قرار گرفت. مس رفسنجان نیز با ۴۰ امتیاز در رده ششم باقی ماند.

ترکیب سپاهان: 
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، عیسی مرادی (۴۶- ایگور کاتاتو)، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو (۹۶ محمد قربانی)
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، میثم تیموری، رامتین سلیمان‌زاده، شاهین توکلی، جفرسون باهیا، حسن جعفری، مهدی ترکمان، فرشید باقری، محسن آذرباد (۶۶ - مهرداد رضایی)، فراز امامعلی (۶۲ - محمد مهدی محبی)، لوسیانو پریرا (۶۲ گادوین منشا)
سرمربی: محمد ربیعی

شرح گل: 


دقیقه ۵: کار ترکیبی زیبای بازیکنان سپاهان با فرار رامین رضاییان از جناح راست شروع شد. رامین پا به توپ وارد محوطه شد و پاس بی‌نقص رضاییان در دهانه دروازه به شهریار مغانلو رسید و شهریار با بغل پای بی‌نقص دروازه لک را باز کرد تا زردپوشان در کمتر از پنج دقیقه از حریف پیش بیفتند.

دقیقه ۸۵: امید نورافکن از نیمه‌های زمین مس رفسنجان پا به توپ شد و بعد از چند قدم با شلیک پای چپ دقیق توپ را به نقطه غیرقابل مهار فرستاد و سپاهان را به گل دوم رساند.

بهترین بازیکن:
رامین رضاییان در این دیدار بارها و بارها با کمک تکنیک و سرعت بالای خود خط دفاعی مس را آزار داد و در عین حال با عملکرد فوق العاده دفاعی اجازه خلق موقعیت را به بازیکنان رفسنجان نداد. در کنار این گل اول بازی در دقیقه ۵ روی پاس دقیق رامین به دست آمد تا بدون شک، بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.


 اتفاق ویژه:
حضور بیش از ۶۰ هزار هوادار و طرح‌های جذاب هواداری از پیراهن شماره ۱۲ عظیم تا طلایی شدن تمام ورزشگاه، اتفاق ویژه این دیدار بود.

 در حاشیه:

* بلیت‌های این دیدار برای هواداران توسط باشگاه رایگان اعلام شد تا شرایط برای طوفان زرد در ورزشگاه فراهم شود.
* بازی با تاخیر چنددقیقه‌ای آغاز شد.
* هواداران سپاهان در ابتدای بازی با نمایش طرح بزرگی از پیراهن شماره ۱۲ جو زیبایی را با همراهی دودهای زرد خلق کردند.
* پیش از آغاز بازی به شهدای ارتش توسط اعضای دو تیم ادای احترام شد.
* باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان برای دومین بار در ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار افطاری را بین هواداران توزیع کرد.
* در دقیقه ۷۲ هواداران سپاهان با کمک باشگاه تمام ورزشگاه را مملو از نورهای زرد و سفید کردند تا فضای دیدنی‌ای در نقش جهان خلق شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =