سپاهان - صنعت نفت

سپاهان می‌تواند قبل از برگزاری دربی تهران، با کسب ۳ امتیاز حساس مقابل مس رفسنجان دوباره صدر جدول را به نام خودش بزند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاید تا چند ماه پیش کسی تصور نمی‌کرد نبرد سپاهان مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر ایران یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود باشد.

اما حالا در آستانه دیداری که شنبه شب از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان آغاز خواهد شد، برای ژوزه مورایس پرتغالی و شاگردانش دیدار مقابل شاگران محمد ربیعی می‌تواند نبرد قهرمانی باشد.

پرسپولیس با ۳ امتیازی که مقابل مس کرمان گرفت ۵۴ امتیازی شد و حالا سپاهان باید برای بازگشت به صدر جدول مقابل حریف رفسنجانی پیروز شود.

اما داستان این بازی وقتی حساس‌تر می‌شود که یادآوری کنیم دو رقیب مستقیم سپاهان در مسیر قهرمانی یعنی پرسپولیس و استقلال هفته آینده به مصاف هم خواهند رفت و دست‌کم یکی از آن‌ها از میدان به در خواهد شد. اگر دربی تهران با تساوی به پایان برسد و سپاهان امتیازات کامل بازی‌های این هفته مقابل مس رفسنجان و هفته آینده مقابل ملوان که هردو خانگی هستند را بگیرد، با خیال آسوده صدرنشین خواهد شد.

یادآوری این نکته ضروری است که سپاهان بعد از دیدار با نارنجی‌پوشان رفسنجان، همه مصاف‌هایش با تیم‌های پایین جدولی یعنی ملوان، نفت مسجدسلیمان، پیکان و مس کرمان خواهد بود.

سپاهان نمی‌خواهد این فرصت طلایی را از دست بدهد و هنوز هم شانس نخست قهرمانی خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =